[Tisdagsrajd] - Hellas - 5/11

Jaha, ännu en "vågar jag hänga med" fråga...Cyklar mest racer men mtb:n cyklar jag med på landet på stigar i skogen, är lite chicken sen en nackskada förra sommaren, hur är det? Är det bara hard core single track så här års? Jag vill ju inte sinka gruppen, svara ärligt, jag vet hur det är när man har en bromskloss med sig...

Frasse skrev:
-------------------------------------------------------
> Jaha, ännu en "vågar jag hänga med"
> fråga...Cyklar mest racer men mtb:n cyklar jag
> med på landet på stigar i skogen, är lite
> chicken sen en nackskada förra sommaren, hur är
> det? Är det bara hard core single track så här
> års? Jag vill ju inte sinka gruppen, svara
> ärligt, jag vet hur det är när man har en
> bromskloss med sig...

Det är nog ingen fara. Det finns lugna grupper och de som vill köra mer intensivt. Jag tar det hellre lite lugnare och är där för att mest ha kul. Tillåter kondisen så är det bara trampa på mer. Så nej, det är inte hardcore single track. Jag brukar fråga gruppen lite snabbt hur de tänker köra för kvällen.

Enda som får mig tveka ikväll är regnet :-)

Tack för ikväll, det blev både blött och roligt. Jag försökte fota men det blev imma och avlägsna lampor i för övrigt evigt mörker så jag orkar inte ens ladda upp de.

Kul tur!

/M

martinpetter skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för ikväll, det blev både blött och roligt.
>
> Kul tur!

Kan bara instämma i glädjeyttringarna, kul att vara med igen efter några hyfsat intensiva veckor på jobbet. Och härligt utvecklande i halkan, ett och annat oväntat bredställ kunde i alla fall jag räkna in.

//Mattias

Tack för en härlig tur!

Skönt gäng och en hel hög med hala rötter å stenar som skulle bemästras.

Idag fick jag ihop 14 kilometer på 2:45.

Ses nästa tisdag:-)

Tack för turen. Det verkar som några av de andra skogscyklisterna har missat att vi numera kör afterbike på Göteborg året runt. Man behöver varken vara hel eller ren för att bli serverad, vad finns inte att älska med det?

Var också i skogen igår men luftade mest lilla frun på halvleriga stigar. Längst bort på gamla milbanan efter äventyrsbanan är det riktigt bra att cykla även om det regnat, dock inte speciellt tekniskt men skönt med lite frisk luft...

Jag bangade igår tyvärr för att det regnade in i det sista. Drog iväg en sväng idag istället. Hittar noll i Hellas vanligtvis, men jag lyckades hitta lite fina partier. Det var rätt blött och lerigt. Fick lite panik när det började bli mörkt, för jag hade ingen aning om vart jag var någonstans :) Fick ihop runt två timmar iallafall.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp