Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår, då får det bli lunsen nästa veckaDet måste upplevas. För Som så mycket annat gör det sig inte på bild.
Och helst för 15 år sedan med en redan då 2-3 år gammal cykel.
Den är inte superlätt för en nybörjare. Mellanmjölksbacken kan väl passa som nytt namn
Vittulsberg?Dagen bjöd på 2 mil hike-a-bike. Vilken jävla misär.
Bron över diket Kwai
Visa bilaga 574023
stigen stigen går alltså snett uppåt vänster i bild…
Visa bilaga 574024
Storskogen, testade Jälla -> StorvretaVittulsberg?
Misär. Får elallergi bara av tanken på att köra där. Sluta upptäcka nytt - du får oss andra att se bra ut!Nåväl, bitvis var det såhär.
Visa bilaga 574068
Jag körde djävulsbacken idag. Fan vad besviken jag blev. Har ju till och med kört där förut, jag tror jag lägger ner. S kanske vill ta en öl istället och prata skit om Mårten?
Men har inte Mårten en till djävulsbacke. Vi cyklade (eller jag gick, närmare krälade) uppför en helt galen brant backe. Tror till och med Mårten ramlade när han skulle cykla upp för det brantaste partiet. Mårten får visa den för WSB så han håller sig lugn. Jag hittar tyvärr inte dit. Jag kan ha drömt.
Det var inte jag som ramlade. Men jag vet vilken du menar.
Långburk?Jag kan befria dig från hojen. Byter den mot tre pripps blå.
Långburk?
Synd, det var nära att jag kunde bli fri från den här skiten.33:or är max jag kan sträcka mig till…
Synd, det var nära att jag kunde bli fri från den här skiten.
Skönt!Det löste sig. Visa bilaga 575718
Det är sån jag är.Respektlöst!
Hej Uppsala!
Som nyfrälst och boende nära Hågadalen har jag tagit mina första vändor på känsla runt i skogen, tills jag i tisdags för första gången utgick från Stravasegment. Turen gick då längs med segmenten nåsten time trial del 1, lasses nya, lasses 1 och 2. Utmanande för en nybörjare men extremt roligt.
Har ni tips på andra bra delar av hågadalen/nåsten eller Uppsala i stort tas det med värme emot.
www.uppsala.se
Har du testat kommunens leder?
![]()
Mountainbikeleder - Uppsala kommun
Uppsala välkomnar så många olika friluftsutövare som möjligt ut i vår natur. Här har vi samlat lite information om vad du som terrängcyklist bör tänka på.www.uppsala.se
Lördag - någon som vill cykla en liten tur (ca 10 mil) runt Uppsalas stigar? Med start runt 9.00 ?Vädret ser ju ut att bli optimalt.
(Eller håller vi bara på med internetcykling i denna gruppen ?)
Dåligt med liftar i Uppsala tyvärr ?Finns det lift? Annars blir det Järvsö för mig.
Äsch, beställde verktyg på nätet.Tja!
Någon som har ett verktyg för att demontera svinglager ur ramen att låna ut?
Tvåarmat är nog vad som behövs. 17mm innerdiameter på lagren.
Skall du kliva av nere eller på toppen? Jag fattar inte!!Om man kan åka hela varvet runt och kliva av nere, så man slipper själva cykeldelen, så verkar det ju toppen.
/J