Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var CK Uni barn och ungdom som var ute idag. Jag är med där som förälder. Särskilt mycket cykling för egen del blir det däremot inte...Sjukt mycket folk i Lunsen. Inklusive ett gäng från CK Uni.
Fick också en kommentar från en herre med hund att ”Det fick vara nog med dumheterna”, stannade och pratade lite och vi önskade tillslut varandra en trevlig fortsättning på våra respektive turer.
Ja det såg ut att vara ganska låg medelålder. Hur unga barn kör CK Uni med som yngst?Det var CK Uni barn och ungdom som var ute idag. Jag är med där som förälder. Särskilt mycket cykling för egen del blir det däremot inte...
Perfekt. Försökte hitta info på Ck Unis hemsida men det var inte det lättaste.De yngsta är nog 6år.
Will do, tack!Det är det inte alls...Träningen är avslutad för säsongen förresten. Hör gärna av dig via mejl till klubben.
Sjukt mycket folk i Lunsen. Inklusive ett gäng från CK Uni.
Fick också en kommentar från en herre med hund att ”Det fick vara nog med dumheterna”, stannade och pratade lite och vi önskade tillslut varandra en trevlig fortsättning på våra respektive turer.
Alltså, här har man laddat för lite ensamsegling i Nåsten i typ fyra år. Och vad händer!? Ett helt jädra luciatåg av pannlampsjoggare kommer och stör friden på Rödmosseleden. Blev ju tvungen att planera om för att slippa trängseln.
Kan också konstatera att cykelskills är färskvara och att mina passerat bäst före-datum för längesen. Vinglade runt i knapp styrfart och var mest rädd för att trilla och bryta lårbenshalsarna.
Och inte är pannlampsbatterier som fina viner, så de blir bättre med lagring. Ena lampan slocknade efter 20 minuter. Fast jag är nästan säker att jag hade laddat batteriet 2018 eller -19
Nåja, hunden uppskattade tilltaget i alla fall.
Visa bilaga 587945
/Johan
Nu har jag laddat mina batterier!
Räknar med att de är urladdade till midsommar ungefär.
Nu har jag laddat mina batterier!
Det var ok
Ja, joJösses vilka lampor du har, ser praktiskt taget ut som dagsljus!
Lite så…Trist. Och ännu tristare om folk ser sladdspåren och tänker på cyklister. Inte bra för stämningen på stigen.
/J
Det är bara bra, då kanske jag överlever. Jag behöver träna på att vara social efter att ha suttit mestadels hemma i snart 3 år…Borde funka för mig med. Har eventuellt en total nybörjare med mig men i så fall kan vi vara lite psuedosociala vid starten så drar ni bara iväg om det går för långsamt.
Eller som man säger i Älvsjö, 'det rimlar'
Ja.
Ordet skulle inte funka i FNs säkerhetsråd.