s
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
dnleriksson sa:Men tänk om jag inte har någon vajer då :-(
Jag har i lager om det krisar under helgen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:Men tänk om jag inte har någon vajer då :-(
dnleriksson sa:Tack för erbjudandet s! Jag hann inte cykla idag och imorgon blir det en lvg-runda... Första sen Vättern 2014 :-P
Skral sa:dnleriksson sa:Tack för erbjudandet s! Jag hann inte cykla idag och imorgon blir det en lvg-runda... Första sen Vättern 2014 :-P
Fan va härligt att det går att cykla landsväg igen! Du får återkomma med rapport om rensopade vägar, medvind och solsken... :-)
Men hur ska det gå om man kan lägga ÄNNU mer tid på cykling?
dnleriksson sa:Det är faktiskt solsken nu efter 2 mil :-)
Däremot har jag haft motvind och är redan jättetrött...
Rensopat, mja... men ingen fara alls.
Skönt att man glömde att det blev sommartid så man gick upp vid 5 och kom igång i tid :-)
Edit: lvg är jättejobbigt och det blåste jättemycket. 74km solskensrunda blev det iaf :-)
dnleriksson sa:Nej, jag hade faktiskt cyklat 21km kl 7.34... SOMMARTID! PÅ LEDIG DAG!
.
dnleriksson sa:Du behöver helt klart cykla i Gozzis Johan. Där behöver man inte hålla på att ramla och andra knäförstörande dumheter utan möjligtvis kliva av lugnt och sansat med 300 i puls när man halvdött i nån backe :-)
Nu var ju mina ben döda från början från igår, men jag är otroligt glad för min 40t bak när jag cyklar i Gozzis. Killer Hill besegrade mig dock. Undrar om jag någonsin kommer klara den igen då den börjat erodera sen den blev populär och nött. Kom säkert upp för ¼ idag, max. Maxpuls. Max mjölksyra. Max jobbigt att gå upp...
Herrgård sa:Jag börjar också bli sugen på Gozzis :-) Hur kommer man ut dit? Bil eller går det att cykla?
Ps. Fjuckby är ett utmärkt namn på en by. Ds
WSB sa:Jag ställer upp!
WSB sa:Jag sticker till Spanien inatt för att köra lite bike park..
dnleriksson sa:Vi kanske skulle sikta på helgen 9-10 april. Är det några som kan då?
s sa:dnleriksson sa:Vi kanske skulle sikta på helgen 9-10 april. Är det några som kan då?
Funkar
Skral sa:Bonk...
JojjeM sa:Skral sa:Bonk...
Dags att lära sig WSB:s bakhjulsmanöver för den där passagen :)
/Johan
Lulle sa:Kanske bara är jag som ser skevt, men är det inte en rätt trist felkörning vid 0:36? Hällen där någon konstant flyttar på pinnarna som läggs ut för att visa rätta vägen? Hela vägen över hällen och sen skarp höger, inte gena snett över.
JojjeM sa:Skral sa:Bonk...
Dags att lära sig WSB:s bakhjulsmanöver för den där passagen :)
/Johan