Torsdagscykling i Uppsala - del II
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
s sa:Herrgård sa:Det gick bra! Jag är helt slut efter en tur på 7h. Pga tidsbrist hoppade vi över Södra rundan, men lyckades få till en hel del bra cykling. Ved fanns i vedboden vid Torpet :)
Mm, Nåsten var väldigt fin. Ja, allt var nog fint förutom lite väl kall vind.
Grym tur!
Var upp en sväng till torpet nu på eftermiddagen men då var ni redan borta.
Så här blev cykeln till slut:
Den är sjukt snabb. Mycket snabbare än mig.
JojjeM sa:Haha, jag vet. Men han är härdad efter en hel uppväxt med fel skor.
Bild från ca 2007:
Får överväga ett par riktiga skor om han får lite fart på cyklandet.
/Johan
Skral sa:
Skral sa:Näe! Verkligen inte!dnleriksson sa:Vad gör folk? Äter chips?
Hetsjägar´n sa:Vilket jävla hopp! Är det Gustav?
JojjeM sa:Skral sa:Näe! Verkligen inte!dnleriksson sa:Vad gör folk? Äter chips?
:)
Hetsjägar´n sa:Vilket jävla hopp! Är det Gustav?
Haha, stämmer. I en lite yngre och vildare upplaga.
/Johan
Hysteriskt bra. Men jag har ju bara rp23:or att jämföra med för stigcykling.Hetsjägar´n sa:Mustig! Vad gillar du Inlinen?
Den brukar komma och hämta mig. Likt en yster hund som börjar känna sig ensam.Hetsjägar´n sa:Hur löser sig hemtransporterna när cykeln kör ifrån dig?
s sa:Ja, fikar gör man vid Lunsentorpet eller röda dunken.
Ekensberg? Kul! Men lite off va? Kan det verkligen dra folk?
Hysteriskt bra. Men jag har ju bara rp23:or att jämföra med för stigcykling.Hetsjägar´n sa:Mustig! Vad gillar du Inlinen?
Härligt! Är samma här, bara van vid Rp23 men jättenöjd. Bortsett från att den pajade här på vårvintern.
Loftberg sa:Härlig tur, men min OCD-light gråter. Skriker efter 'runda' snygga slutna loopar. Är jag ensam om det? :(
WSB sa:Jag ska ut och hetsa i Nåsten efter jobbet. Det var svinkallt imorse så tog med långbyxor och tjocktröja men nu är det ju görvarmt ute, så hittar ni en överkokt Göteborgare i skogen kan ni lämna in den på närmsta sjukhus. Ville bara säga det...
dnleriksson sa:Usch då, nu blir man nerpetad lite igen då :-)
jonteg sa:Ska ni ta vägen över flottsundsbron får ni hålla ett bra tempo . Bron öppnas för båttrafik 11:15 - 16:15 ;)
s sa:Oj, Mårten cyklar. Va kul!
Har tyvärr andra planer för morgondagen.