Torsdagscykling i Uppsala - del II
JojjeM sa:Bra hanterat B_lund!
Alla kan tänka fel ibland :)
Och välkommen till Happy också.
/Johan
+1
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Bra hanterat B_lund!
Alla kan tänka fel ibland :)
Och välkommen till Happy också.
/Johan
Herrgård sa:Var ut och Nåstade mig igår och hittade en liten klippa man kunde hoppa på transporten tillbaka. Självklart kom det massa folk och undrade om man hade krashat när jag satt där vid sidan och försökte få mobilen att stå, "naee tänkte bara hoppa lite och filma det".
Shrue sa:Bra av B_lund att borsta bort pilarna!
Shrue sa:Fint hoppat Herrgård! Var skedde detta?
Solen kom ju fram efter lunch, så jag tänkte passa på att ge mig ut på en runda med HTn. Tyvärr började det regna direkt när jag kom ut ur porten, men jag hade ju redan släpat fram cykeln ur källarförrådet så det var bara att bita ihop. Irrade runt planlöst i regnet ett tag tills jag var lagom blöt, sen cyklade jag hem. Precis när jag kommit in och krängt av mig alla blöta kläder kom solen fram igen :(
Bjuder på en lutning (?) som bevis på att lyckades cykla upp för backen vid rödbospåret.
Bra av B_lund att borsta bort pilarna!
Herrgård sa:Attans, vilken missär. Hoppet ligger på grusvägen närmast högen. Den man korsar först och den man cyklar på väg tillbaka efter att ha kört "baksidan" tillbaka efter TTn. Just den transporten tillbaka är riktigt flowig och kul :)
Herrgård sa:Tror det är vinterleden. Man kommer ut på den efter att ha kört andra sidan kärret, stigen som börjar bli lite igenväxt.
WSB sa:Var nere i Sunnersta på kundbesök och produkttest igår. Kändes mest rätt att ta endurohojen på det :) blev lite nerförsåka också då ju. Halt gräs ;)
dnleriksson sa:Vad har vi tänkt oss för tid för söndagsfincyklingen?
dnleriksson sa:Hm, det är ju lunchtid så vi kanske borde grilla vid torpet? Tar ju en jäkla tid bara... Bättre med något snabbare. Tiden låter väl bra. Vi kan ju spika den om någon annan har mer precisa önskemål!
Jag har skaffat en fast sadelstolpe nu och Herrgård borde vara klar nu så vi blir några iaf :-)
dnleriksson sa:Hoppas jag kan sova inatt och inte bara ligga och fundera på hur man cyklar med fast stolpe...
dnleriksson sa:Jag siktar gärna på 10 så jag hinner, klippa gräs, måla räcke, mata grannarnas höns och äta chips också! Skönt med mysrunda istället för Sixtenhets :-)
Ska nog äta chips nu förresten för säkerhets skull om jag inte skulle hinna imorgon!
Hoppas jag kan sova inatt och inte bara ligga och fundera på hur man cyklar med fast stolpe...
Shrue sa:Konversation:
Dnleriksson - "Går det att droppa där?"
Övriga - "Ja, kör bara. Det blir bra TV!"
Skral sa:Fint! Blev det nåt filmklipp från när daniel droppar också?
Shrue sa:WSB sa:Var nere i Sunnersta på kundbesök och produkttest igår. Kändes mest rätt att ta endurohojen på det :) blev lite nerförsåka också då ju. Halt gräs ;)
Nu blev man nyfiken på vad för jobb som kan kombineras med sunnerstaåsen..
Såg att Sixtenloppet går på söndag (http://www.knivstack.se/Tavling/Varatavlingarlopp/sixtenloppet210), någon som ska dit?
Låter tungt att köra mtb-banan nonstop i 3 timmar, men man kanske kan kör ett varv och sen äta korv i 2,5 timmar istället :P
WSB sa:Är vi intresserade av liftassisterad cykling i Sunnersta nästa sommar?
Loftberg sa:Nästan lika varmt här nere jadå!
Jäklarns vad fint ni har haft det då. Besviken på utebliven korvgrillning dock. Men vad är det för tur ni tog tillbaka? Är det skidleden ner mot Plantskolan?
dnleriksson sa:Och tom den är torr i oktober i år :-) Södra var också torr! Det enda blöta fanns efter torpet i några pölar.
Shrue, du har nästan en bottningsbild från Herrgård va :-)