Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mahmod sa:"Vad är det för gaffel du har? Hör med Velotek annars, de brukar kunna fixa fram det mesta."
Har en Rockshox Reba RL. Får höra med Velotek. Tack för tipset.
Espressionist sa:[Då kan jag väl också presentera några bilder från en extra tur efter jobbet med pendlingshojen i fredags. Någonstans norr om Stenhagen.
Scouten har inte varit utanför garaget ett bra tag, det är lite andra prioriteringar just nu...
s sa:Under påtryckning med dödshot så har även jag anmält mig till SBR24. Det kan nog bli riktigt roligt även om jag inte haft cykeln ute en endaste gång i år.
Har vi någon plan för samåkning?
Jag får det till att vi blir sex personer från Uppsala, WSB, JojjeM, Hästätarn, dnleriksson, Shrue och jag. Om jag inte missat någon?
Har bil och plats för två cyklar inklusive min.
dnleriksson sa:Dubbla hjul med kanske...
Loftberg sa:och snubblade över en ny, för mig hittills oupptäckt stigpärla, utför dessutom...
Ligger längre ner på samma ås som 'Preachers Flow'-starten. Vet ännu inte om den här stigen är ett segment eller ej dock. Gick längs hela sträckningen, riktig tokfin!WSB sa:Loftberg sa:och snubblade över en ny, för mig hittills oupptäckt stigpärla, utför dessutom...
Vart är detta? Ser nice ut. Det stället ser bra ut för lite foto :)
JojjeM sa:Blev tvungen att tramsa lite ikväll och körde den förhoppningsvis rallykorrekta kombon backintervaller+lastkajsDr0P.
Nytt årspulshögsta (med råge)
Försiktigt drop
/Johan
s sa:Apropå det, hur får vi med oss Conan?
Loftberg sa:Så, när alla andra får roa sig i Stockholms-skogarna, sitter jag här hemma och filosoferar. Nu fick det vara nog. Bära eller brista, något ska ju den där bufferten användas till. Kör hårt nu grabbar!
Shrue och dnl, nu är den där pannrums-ölen lite närmare!
Shrue sa:Loftberg sa:Så, när alla andra får roa sig i Stockholms-skogarna, sitter jag här hemma och filosoferar. Nu fick det vara nog. Bära eller brista, något ska ju den där bufferten användas till. Kör hårt nu grabbar!
Låter lovande med mek-öl, men den där summan kommer du vl inte långt med? Eller är det bara för att värma upp betalkortet? :)
Det är det nödvändigaste för att få igång liket, XT-grupp, klinga, skruvar och den där bash-guiden. Däcken och handtag kommer senare, men kände att jag ju måste börja någonstans.Shrue sa:Loftberg sa:Så, när alla andra får roa sig i Stockholms-skogarna, sitter jag här hemma och filosoferar. Nu fick det vara nog. Bära eller brista, något ska ju den där bufferten användas till. Kör hårt nu grabbar!
Låter lovande med mek-öl, men den där summan kommer du vl inte långt med? Eller är det bara för att värma upp betalkortet? :)
dnleriksson sa:Jag vill också lära mig dem! Gick ju bara halvdåligt sist jag försökte hitta dem i mörkret.
s, du var otroligt vass uppför i lördags! Mosade ifrån alla som gick upp utan att blinka :-)