dnleriksson
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Vi kanske skulle cyklat i Lunsen istället ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Shrue sa:Här kommer den högst inofficiella Stenduro-filmen! Nästa deltävling får vi fixa lite fler vinklar..
Shrue sa:Eftersom det var vilodag från cykeln tog jag en promenad med hunden i Lunsen och rekade stigstatus.
JojjeM sa:Shrue sa:Här kommer den högst inofficiella Stenduro-filmen! Nästa deltävling får vi fixa lite fler vinklar..
Helgrymt!
Gillade särskilt pnkcows lidande start :)
Shrue sa:Eftersom det var vilodag från cykeln tog jag en promenad med hunden i Lunsen och rekade stigstatus.
Härligt. Är det en heeler?
/Johan
+1 verkligen!dnleriksson sa:Bra fart!
+984555289466658000825dnleriksson sa:Jag behöver verkligen träna berms!
Mårten sa:Har suttit hemma sjuk i tre dagar men nu fick det fan vara nog och jag trotsade förkylningen från helvetet för lite S-kurvor. Torsdagen till ära.
Övergången till högersvängen är inte helt snäll alltså, den är tight. Men nu efter mina bravader har spåret blivit lite stadigare och djupare och fångar upp bättre. Blir till att nöta vidare till dess att kurvtagningsförmågan vaknat ur vinterdvalan... En bra bit kvar innan jag är redo för att åka i bergen igen är jag rädd...
Edit: Förresten - låter era Pike-gafflar sådär också? Slurp liksom?
Shrue sa:Sen var vi (Dnleriksson, Loftberg samt undertecknad) och tramsade runt i Nåsten förra helgen, börjar få till riktningen på kameran så nu ser man mer än bara mark/knän.
Marcusmedc sa:Synd att jag inte hade en gopro på skallen. Då hade vi kunnat föreviga vurpan
s sa:Tur att någon styr upp.
Såg ju helmysigt ut det där Shrue. Vad är det för marsfart på en sån där?