Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hsb sa:Hej,
Jag är en glad 38 årig nybörjare som just beställt en HT Canyonhojj och undrar vilka som är bästa ställena kring Uppsala för att köpa cykeltillbehör, samt om det är några cykelträffar kring Uppsala i Juli där man kan träffa andra och cykla på fina ställen?
s sa:Vad sägs om att göra något helgalet och cykla tillsammans lördag eller söndag?
Kan vi inte cykla nu?s sa:Vad sägs om att göra något helgalet och cykla tillsammans lördag eller söndag?
Conan arkivarien sa:Kan vi inte cykla nu?s sa:Vad sägs om att göra något helgalet och cykla tillsammans lördag eller söndag?
Fastnade framför café Sundsvall så jag kom inte heller ut.JojjeM sa:Just det, jag har också "träning" kom jag på....
/Johan
Conan arkivarien sa:Gin och tonic efter gubbhetsen i helgen?
s sa:Conan arkivarien sa:Gin och tonic efter gubbhetsen i helgen?
Nu snackar vi!
Conan arkivarien sa:Stravahets är så 2013!!!! Går det inte att cykla för det är skoj? Om man nu tycker det är skoj att cykla, vilket jag inte gör. Men Gin och tonic är kul och finska dessertviner!!!
+1s sa:Stroppätargrävling?
Conan arkivarien sa:Strava=snoppmätartävling
JojjeM sa:Till Bansheekillarna Jag mötte i Berthågaskogen. Hunden Honey är upphittad. Bara något hundratal meter från där vi sågs.
/Den gamle Johan med labradoren
Loftberg sa:Tack för igår grabbar! Kul med både nya stigar och nya ansikten att cykla med :)
...
Loftberg sa:Tack för igår grabbar! Kul med både nya stigar och nya ansikten att cykla med :)
JojjeM sa:Loftberg sa:Tack för igår grabbar! Kul med både nya stigar och nya ansikten att cykla med :)
Kul med bilder (som alltid)
Såg ut att ha gått undan på Strava. Många PR :)
/Johan