Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:Hmmm, är det inte typ bara en enda person i den här tråden kvar nu som inte skadat sig i år? ;)
s sa:Vi borde ha en GT-klubb istället för att hålla på med den här skitsporten.
Shrue sa:Loftberg sa:Hmmm, är det inte typ bara en enda person i den här tråden kvar nu som inte skadat sig i år? ;)
Det har varit en ovanligt skadefri säsong, men vi har ju ESS Falun kvar med.. ;)
WSB sa:Vi kanske skulle köra en happyteknikskola någon dag ett par stycken?
Mårten sa:WSB sa:Vi kanske skulle köra en happyteknikskola någon dag ett par stycken?
Jag behöver en ursäkt att nöta lite och återuppliva gamla kunskaper. Jag är på. Har alldeles för dålig kontroll på cykeln numera...
s sa:Nädå, stå still och titta på när andra cyklar är skitkul.
Mårten sa:Pffth, 72 mil räcker långt. Intalar jag mig själv.
Fram och tillbaka till Västervik!Mårten sa:Pffth, 72 mil räcker långt. Intalar jag mig själv.
Conan arkivarien sa:Fram och tillbaka till Västervik!Mårten sa:Pffth, 72 mil räcker långt. Intalar jag mig själv.
Loftberg sa:Jag har cyklat hela...innan de smällde upp otyget till staket dvs!
Ocykliga men ändock mysiga hälsningar från fjällvärldens sydligaste utpost, Grövelsjön.
Loftberg sa:Oooh, mot Storvätteshågna? :O Hade ni hund?
Loftberg sa:Hah, jag visste det! Vi satt här och spånade friskt vilka av alla vi mötte, ni kunde tänkas vara, och jag satsade alltid på 'dom med den brunvita hunden' :D Det kändes mest Happy helt enkelt! Vi vände vid bron strax innan stigningen börjar, så blev ingen topptur för oss.