D
Deleted member 54554
Guest
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Blött i Lunsen, kan nog vara bra att låta stigarna vila lite tills det torkat upp eller frusit på.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Phew skönt, tack!kan nog vara bra att låta stigarna vila
Snyggt!
En tråkig sak jag erfarit av Hopes bromsar är att de vägrar ge upp. Mina M4:or från 2011 har överlevt 4 cyklar, minst. Jag vill ju också köpa nya!
Jag borde kitta ny gaffel, för att hänga på! Men först borde jag lära mig cykla igen...
Och han måste ju dekaltrimma den nya gaffeln innan han cyklar. Och byta till lågfriktionsskrapringar och kanske byta cartidge till något flashigt eftermarknads!Det här är en materialsport. Först gaffel, sedan cykling, annars kan du aldrig bli bättre.
Och han måste ju dekaltrimma den nya gaffeln innan han cyklar. Och byta till lågfriktionsskrapringar och kanske byta cartidge till något flashigt eftermarknads!
Såå Loftberg!
Upptäckte ju själv hur stor skillnad materialet ger. Cyklade med Mårten och vi har ju identiska cyklar så när som att jag kör MM och han HD i fram. Den lilla grejen gjorde att Mårten cyklade cirklar kring mig. Droppade, bunbyhoppade, drog i från. Det var då det blev tydligt för mig hur mycket ett annat framdäck kan betyda.
Nu ska vi inte vara såna... ?Såå Loftberg!
Vilken jävla stolle den där Mårten är ändå. Ett bakdäck fram? Han har ju knäckt koden.Upptäckte ju själv hur stor skillnad materialet ger. Cyklade med Mårten och vi har ju identiska cyklar så när som att jag kör MM och han HD i fram. Den lilla grejen gjorde att Mårten cyklade cirklar kring mig. Droppade, bunbyhoppade, drog i från. Det var då det blev tydligt för mig hur mycket ett annat framdäck kan betyda.
Det är därför man inte skall cykla med andra.
Cyklade själv i gropen idag, kändes tryggast...
Vad körde du för framdäck?
Hmm.. det är ju Shortytider nuDhf maxxgrip
Hmm.. det är ju Shortytider nu
Var ligger gropen?
Trist. Gozzis är nog det område i särklass som kostat mig flest axlar. Hoppas på krya.Gozzis levererade idag... Men min axel har kanske pajat...50m från bilen. Det var ju väntat: 2021 = 2020 part ii.
Visa bilaga 463824
Gozzis levererade idag... Men min axel har kanske pajat...50m från bilen. Det var ju väntat: 2021 = 2020 part ii.
Visa bilaga 463824
Vilken jävla stolle den där Mårten är ändå. Ett bakdäck fram? Han har ju knäckt koden.
Visa bilaga 462884
Du har bytt ut skogens guld mot något brunt? #doesnotcomputeVarje gång jag cyklar Gozzis så tänker jag att man borde cykla där mer...roligt och varierande... Och tom lite freeride ner i grusgropen om man gillar sånt.
Edit: glömde det viktigaste med tråden:
Visa bilaga 463833