Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt!April -23, ska vi cykla då?
Jag måste serva mina svinglager, tvek om jag hinner.April -23, ska vi cykla då?
Bor inte du i villa?Tror jag har bokat tvättstugan då.
Bor inte du i villa?
Dålig uppslutning på dagens onsdagscykling i Gozzis. Packade ihop och åkte hem istället.
Inser nu att jag aldrig bjöd in till cykling. Men jag tvivlar på att någon mer hade dykt upp ändå. Mörkt, fuktigt och hemskt.
Insåg förresten att jag inte varit där sedan 2017.
Beklagar.Riktigt dålig uppslutning idag i Röbo också. Men fick se en helikopter landa på Ärna, vilken dramatik det var.
Edit: Fyfan. Nu säger jag hej då till Happy, 1000 inlägg. Vad gör jag med mitt liv?
Visa bilaga 584609
Beklagar.
Shit pommes! Jag råkade kolla hur många jag har, 13515. För att inte tala om JojjeM 13697 och Mårten 13795. Märkligt jämnt mellan oss. Snudd på exakt lika tragiska alla tre.
EDIT: Jojje, du är en medelmåtta
Var vill du cykla isf? Jag är öppen för förslag men utgår gärna från en mördarmaskinsparkering.Mmm, kanske det. Kanske det. Har vi tur regnar det också!!
Någon som vill sura, sucka åt dagens ungdom, och kanske ta ett lugnt tramptag eller två imorgon eftermiddag?
Jag har kört samma däck sedan våren 2020, menar du att man borde byta ibland?Hade ju passat bra nu när jag satte på höstdäcken så jag har något att skylla på, men är tyvärr upptagen. Cykla lugnt.
Stig. Definitivt stigVar vill du cykla isf? Jag är öppen för förslag men utgår gärna från en mördarmaskinsparkering.
Jag har kört samma däck sedan våren 2020, menar du att man borde byta ibland?
Då får det väl bli start plantis som vanligt.Stig. Definitivt stig
Kan iofs ha att göra med antalet cyklade mil också…Nej det är bara nödvändigt om man håller en låg och jämn nivå som jag. Då behövs extra grepp vid även lättare regn.
Kan iofs ha att göra med antalet cyklade mil också…
Ska förtydliga att alla är välkomna. Som vanligt.Då får det väl bli start plantis som vanligt.
13:30?
Berör på vad man kallar utnött. Däck med gummi i olika hårdheter i lager tappar tydligt i prestanda när det mjuka topplagret är bortnött. Även om det är mycket mönster kvar så är det ett klart sämre däck och skulle kunna kallas utnött.Har nog aldrig nött ut ett MTB däck. Närmast är nog ett Piranha Pro på 90-talet.
Med 'alla' avses de som läst regelverket i inlägg ett.Ska förtydliga att alla är välkomna. Som vanligt.
Gjorde förresten så att jag beställde ett nytt framdäck när jag kom hem. Kanske är @Fundadores något spå spåret…
Tyvärr är det nog så. Usch.Du börjar bli gammal…
Det är så jäkla trist att Uppsala kommun är helt insnöade på att förgöra alla naturvärden, och hårdgöra varenda yta inom kommunens gränser.
Det är så jäkla trist att Uppsala kommun är helt insnöade på att förgöra alla naturvärden, och hårdgöra varenda yta inom kommunens gränser.
Det behövs fler bostäder i Sthlm, det är ändå där alla kommer jobba…Behöver byggas en ny stad (typ vid Mehedeby, bortom odlingsvärd mark), börjar bli ont om plats här. Men vem tar initiativ till det?