Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Festligt med enduro-mc spår i Lunsen
Visa bilaga 588821
Inte bästa bilden, men svårt att hitta något som otvetydigt är just mc och inte mtb. Det mesta är rejäla sladdspår och gaspådrag…Visa bilaga 588839Visa bilaga 588843
Vi kom fram till att vi borde cykla mer och gnälla mindre. Kanske få till lite gruppcykling igen rent av…
Du anar inte vad du missade! Skrattfest!Nu skall vi inte gå till överdrift. Så kul var det väl ändå inte?
Har lite besök så tyvärr inte, pannlampa någon kväll nästa vecka är dock intressant
Funkar 9?
Hej, jag hänger på, är det kl 9 normal tid?Inga problem. Det är taget.
Säkert bra att vara ute hyfsat tidigt. Har aldrig sett så mycket bilar vid Plantis som när jag och Mårten kom tillbaka efter vår runda förra helgen. Typ fullt.
/J
Blev en skaplig runda i Nåsten. Hittade Nyborgaren (baklänges) och den var riktigt kul. Tyvärr blev det lite mycket tråkcykling för att komma dit och därifrån. Går ju inte att köra fort med hunden. Får kika på roligare alternativ för att binda ihop det.
Tog av outgrundlig anledning med mig actionkamera vilket resulterade i en snutt actionfri dokumentation från Nyborgaren.
/Johan
Hur är det att cykla den fram o tillbaka? Ibland är det ändå roligare än transportsträckor. Blir ju ibland en helt annan stig.
Som jag cyklade så var det ju tråkigt en bit på båda sidor (banvallen på ena och skogsbilväg på andra). Men med lite bättre lokalkännedom (och dagsljus) så går det säkert att få ihop något roligare.
Själva Nyborgaren håller absolut för att cykla fram och tillbaka på en tur. Klassiskt Nåstenknix.
/J
Hakar gärna på någon gång. Cyklar sällan Nåsten.
Kan preliminärt vara intresserad. Var tänker du dig?Funderar preliminärt på lampcykling torsdag om det finns intresse.
/Johan
Kan preliminärt vara intresserad. Var tänker du dig?
Låter bra, parkeringen kung björns eller var är bra att ansluta?