Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen tufft att köra Nyborgaren första gången från de hållet i mörker!Blev en skaplig runda i Nåsten. Hittade Nyborgaren (baklänges) och den var riktigt kul. Tyvärr blev det lite mycket tråkcykling för att komma dit och därifrån. Går ju inte att köra fort med hunden. Får kika på roligare alternativ för att binda ihop det.
Tog av outgrundlig anledning med mig actionkamera vilket resulterade i en snutt actionfri dokumentation från Nyborgaren.
/Johan
Körde där idag o inte helt lätt att se stigen den första biten. Träffade på en man som sa att han trampat upp stigen, tydligen gått där från o till de senaste tretti åren. Han sa även att det är en rundslinga men ingen kör den andra stigen tillbaka. Får leta efter den vid tillfälle :-)
Frågan om den finns en runda i verkligheten, syns iaf inte till på den senaste orienteringskartan (O-ringen), Möjligtvis kan det anas ngt stigaktigt högst upp men verkar gå åt fel hållKul möte. Låter intressant att det ska finnas en runda där.
Och var det verkligen nödvändigt att köra 0,1 km/h snabbare än jag och peta ner mig från fjärde till femte på Stravas leaderboard? ?
/J
Ser mörkt ut.
Nu ser det ju hålla upp skapligt närmaste tiden, så kanske bara blir mörkt och kallt på kvällarna.
Skulle det trots detta finnas nåt intresse för lampcykling imorrn?
/Johan
Gäller bara att komma ihåg att inte jobba hemifrån då.Mårten, ta med batteriet till jobbet och ladda i smyg
Du fakturerar väl din arbetsgivare för strömmen till jobbdatan när du sitter hemma? Ladda lampbatteriet via den bara så är det ju löst.Gäller bara att komma ihåg att inte jobba hemifrån då.
Med rådande elpriser är pannlampscykling nog egentligen bara för överklassen. Men jag är sugen på att utmana lite.
Jag är på! Hur var när varför?
19 funkar, samma plats som senast?Oklart varför. Men jag är flexibel både vad gäller tid och plats, men inte gärna före 18.30 (så hinner jag sätta igång ett par tvättar i tvättstugan (true story)).
/J
Om jag inte är överbeskänkt efter morgondagens AW kan jag vara spekulant.
Äsch, i mörkret kan ändå ingen se om du är full. Och det går alltid att skylla på hala rötter när man vurpar.
/J
Aha, så det är därför tågen strular så ofta! Vad får du betala för en försening?Mälartåg har ordnat så att jag slipper hitta på en ursäkt
I?
Inte mycket alls. Jag får mängdrabattAha, så det är därför tågen strular så ofta! Vad får du betala för en försening?
Blev ju kalas det där. Ja, borträknat mörkret, rötterna, halkan, surhålen och den allmänt sugiga cyklingen då ?
Kul att @Fundadores prioriterade trams med gubbar i skogen före aw.
På toppen av Lasses nya
Visa bilaga 593003
Nån med en lampa nånstans i Nåsten
Visa bilaga 593002
Väntar in Mårten
Visa bilaga 592999
Mårten droppar snabbare än fotografen hinner med på Premiumhällarna
Visa bilaga 593000
Tramsport mot Lasses
Visa bilaga 593001
Spökfilmsträd vid Läbyvad
Visa bilaga 592993
/Johan
Jag kommer 13 om det passar ? Kommer inte ihåg hur man cyklar men det får lösa sig ? 10 funkar också om det är fler som vill cykla och 13 inte funkar!
Fasiken, det var ju skoj att cykla! 16° och strålande väder och Lunsen som jag inte varit i på evigheter känns det som ??
Och så trevligt sällskap på det ?
Visa bilaga 593338Visa bilaga 593339
Den här veckan struntar vi i pannlampscykling va?
Jag var nog inne på att ta mig ut en sväng på ett eller annat sätt imorrn. Man behöver ju inte köra värsta roteländet i Nåsten.
/J
Jag är påJag var nog inne på att ta mig ut en sväng på ett eller annat sätt imorrn. Man behöver ju inte köra värsta roteländet i Nåsten.
/J
OkNoob!
KBH då?
/J
Får nog tyvärr backa ur, men ha’t så kul!
Jag blev trött=bangar