Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Håller den sätter jag mina slantar på Sagan som etappsegrare!
Supertramp sa:Sån här cykling ser man inte varje dag i TdF! :-) Hoppas utbrytningen håller!
GoranS sa:När tusan var gröna och gula tröjan loss tillsammans i en liten grupp på slutet av en plattetapp senast?
GoranS sa:Hm, visserligen körde väl Ullrich uppdrag åt Zabel och det kan möjligen ha skett även i gult och grönt, men en liten utbrytning nära mål på en plattetapp undrar jag om de kan ha varit med i.
Ogillar Sky skarpt, men Froomes hyss senaste dagarna får en tumme upp....av mig i alla fall....men jag hajjar å andra sidan inte mycket av cykeltävlingar överhuvudtaget.HåkanB sa:Jag får väl sluta tycka att Froome är tråkig snart. Men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att han dödar touren igen.
HåkanB sa:Jag får väl sluta tycka att Froome är tråkig snart. Men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att han dödar touren igen.
kitzblitz sa:GoranS sa:När tusan var gröna och gula tröjan loss tillsammans i en liten grupp på slutet av en plattetapp senast?
Det låter som något Zabel och Ullrich kan ha hittat på någon gång. Riktig kul etapp!
GoranS sa:OK, etapp 7, 1074, hade onekligen dom som etta och tvåa, men det var en klungspurt med minst 50 man inblandade, så det passar inte riktigt mina sökkriterier.
GoranS sa:OK, etapp 7, 1074, hade onekligen dom som etta och tvåa, men det var en klungspurt med minst 50 man inblandade, så det passar inte riktigt mina sökkriterier.
GoranS sa:Verkar som de kommer att skippa sista 6 km på Ventoux imorgon.
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de-france-ventoux-stage-shortened-due-to-risk-of-100km-h-winds/
Daniel_S sa:De hade nog fått gå skallgång för att hitta bergsgetterna med de vindarna, här 120 km/h på berget:
Ha ha, jag skulle valt lågprofil-fälgar! :-)
Vad var det där för race, gissar att man avbröt tävlingen?
Supertramp sa:"Vent" betyder ju "vind" på Franska så jag antar att Ventoux fått sitt namn just för att det är så blåsigt där?
NLC sa:Supertramp sa:"Vent" betyder ju "vind" på Franska så jag antar att Ventoux fått sitt namn just för att det är så blåsigt där?
Det börjar brännas - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mont_Ventoux