Miss Lycka
Ny medlem
Tour de France 2016 - the tråd
Gunde gjorde mycket som Wassberg redan hade gjort.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller för att få andra att tro dom är sämre.NianGbg sa:Det enda som behövs är väl att Froome själv tror (vet/är övertygad om) att det går fortare och därför känner han att han har en fördel. Hörde nånstans om en skidåkare som tog fram stavar som var 4g lättare än vad alla andra hade. Han förstod i efterhand att det förmodligen inte gjorde någon praktisk skillnad men han kände där och då att han hade ett övertag hur litet det än var...Supertramp sa:Jag har svårt att tro att Team Sky inte gjort egna tester som visar att man tjänar fart med denna teknik.emmer sa:Har läst om artikeln[/url] och har svårt att någons tro väger tyngre än faktiska försök.
emmer sa:Inga förutfattade meningar alls?Supertramp sa:Den där ryssen som vann är säkert hur ren som helst! :-)
(Även om han varit dömd. Och säkert har lite rester från operationerna efter Girot.)
Sisthm sa:När startar frome idag ?
bllx sa:Sisthm sa:När startar frome idag ?
Pedelec lär inte komma ikapp och S-pedelec är ju moppe och det räknas inte i en cykeltävling :-)NLC sa:Kan man vara säker på det? Kanske är någon galning i boratdräkt som drar om på elassisterad DH ...bllx sa:Sisthm sa:När startar frome idag ?
Vic sa:Äntligen fick vi höra om ha som bajsade i mössan.
Supertramp sa:I morgon tror jag Froome vinner vilket jag inte lär vara ensam om att tippa så jag säger en tid också: 33 min 15 sek
EDIT: Ny gissning ang tiden
marr sa:Diggar att de kör lvg hojjar med clipons.
gabbeon sa:Supertramp sa:I morgon tror jag Froome vinner vilket jag inte lär vara ensam om att tippa så jag säger en tid också: 33 min 15 sek
EDIT: Ny gissning ang tiden
Din första gissning var nog bättre, (30 jämt om jag minns rätt). Dumoulin leder på 31:04 och tror sig bli slagen av Froome.
DT sa:Quintana är ju årets besvikelse.
Men inte att vissa har långa svarta strumpor. ?marr sa:Diggar att de kör lvg hojjar med clipons.
Jeppe_E sa:21 sek... Oj..
marr sa:Jeppe_E sa:21 sek... Oj..
På en tempohoj :p
Var det någon mer än Rodrigues som bytte från tempo till "riktig" när platten i början var slut?Jeppe_E sa:Det är väl för att det går mest uppför? Aeroeffekten från en tempohoj går nog inte att räkna hem på dagens sträcka?marr sa:Diggar att de kör lvg hojjar med clipons.
emmer sa:Var det någon mer än Rodrigues som bytte från tempo till "riktig" när platten i början var slut?Jeppe_E sa:Det är väl för att det går mest uppför? Aeroeffekten från en tempohoj går nog inte att räkna hem på dagens sträcka?marr sa:Diggar att de kör lvg hojjar med clipons.
(För det gjorde han väl?)
Konkret sa:Quintana tror sig lida av allergier.
Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
Tyckte mest han trampade på lätta växlar, såg ut som en mtb-cyklist emellanåt.DT sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
Håller med, det var ett jäkla tjatande om det hela sista backen. Klart att det inte var optimalt att inte ha sin egen cykel, men han såg inte ut att sitta tokigt på något sätt.
Har svårt att tro att det kan ha spelat så extremt stor roll att hans sadel var någon centimeter för låg eller så. Då var det nog värre om Thomas inte hade samma datafält inställda på cykeldatorn som han är van vid att stirra på. :-)