Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det händer inte förrs helvetet fryser till is. Inte i Sky.InlineOla sa:...ger Sky mot förmodan Landa fria tyglar om han återigen visar sig vara starkare än Froome...?
NLC sa:Nån som är ett ess på spanska?
ohellstrom sa:Portal frågar om Landa kunde ha vunnit om han inte behövde arbeta för ledaren. Landa svarar diplomatiskt att "kanske, det vet man inte, men jag kände mig stark".
Portal konstaterar att de måste lägga om taktiken lite nu när de tappat tröjan, bli mer aggressiva.
Tycks inte vara några hard feelings enligt min spanska bisittare.
Harar fanns det gott om ett tiotal meter längre fram :)Pfaff sa:Landa var väl hare mer än vindskydd?
Jag kallar det den holländska sjukan. De är värst av alla.mhenry sa:Är det bara jag som har märkt att många cyklister (över)använder uttrycket "for sure" i intervjuer?
Henrik_E sa:Jag kallar det den holländska sjukan. De är värst av alla.mhenry sa:Är det bara jag som har märkt att många cyklister (över)använder uttrycket "for sure" i intervjuer?
För han har ju inget eget tåg han kan dirigera via radion...Bama sa:Varför hjälper de Aru?
Sky mot klabbet?emmer sa:För han har ju inget eget tåg han kan dirigera via radion...Bama sa:Varför hjälper de Aru?
...utan han får ta all hjälp han kan få.
På något sätt är det så.Bama sa:Sky mot klabbet?emmer sa:För han har ju inget eget tåg han kan dirigera via radion...Bama sa:Varför hjälper de Aru?
...utan han får ta all hjälp han kan få.
Ja ja, det går ju i vart fall inte utför med tv4 :-)GoranS sa:TV4 är verkligen briljanta. Reklamavbrott mitt i sista stigningen!
Ryktet säger att Aru kommer köra för UAE Team Emirates nästa säsong…Bama sa:Varför hjälper de Aru?
InlineOla sa:Kan inte Dan M sluta dra 3s för att se vem som vill köra...
Team Sky gorde ett bra jobb att hjälpa Aru gentemot Landa... :-)Bama sa:Varför hjälper de Aru?
1888 sa:Tråkigt att se ens stora favorit falla igenom som han gör.
Han skulle lagt av när det var sagt, men pengar är pengar.
Alberto Contador.
Blev ju en rätt hygglig etapp (och fransk etappseger).GoranS sa:Läge för fransk etappsegrare via en utbrytning som går hem?NLC sa:Plattetapp idag, bergigt på torsdag och fredag men undrar lite hur C Prudhomme har tänkt på Bastille dagen med "bara" 10 mil etapp men ffa 1/4 av sträckan utför efter sista bergspriset. Kommer verkligen några våga lag köra hårt för att göra skillnad i sammandraget?
Att han är tia i totalen är kanske även det en bonuströst :-)1888 sa:Den tar jag gärna :)
NLC sa:Henrik_E sa:Jag kallar det den holländska sjukan. De är värst av alla.mhenry sa:Är det bara jag som har märkt att många cyklister (över)använder uttrycket "for sure" i intervjuer?
For sure
Pfaff sa:
GoranS sa:Blev ju en rätt hygglig etapp (och fransk etappseger).GoranS sa:Läge för fransk etappsegrare via en utbrytning som går hem?NLC sa:Plattetapp idag, bergigt på torsdag och fredag men undrar lite hur C Prudhomme har tänkt på Bastille dagen med "bara" 10 mil etapp men ffa 1/4 av sträckan utför efter sista bergspriset. Kommer verkligen några våga lag köra hårt för att göra skillnad i sammandraget?