Tour de France 2017

Tour de France 2017
Hehe, stackars Aru såg ju helt kokt ut när han vinglade i mål. Fin mjölksyrabacke i slutet där. :-)

Tror för övrigt att min mamma har tittat lite för mycket på Tour de France:

- Vi har 3-4 glasspaket i frysen, plus en sån där Contador.
- Du menar Carte d'Or?
- Ja, vad sade jag då?

Tour de France 2017
DT sa:
Hehe, stackars Aru såg ju helt kokt ut när han vinglade i mål. Fin mjölksyrabacke i slutet där. :-)

Tror för övrigt att min mamma har tittat lite för mycket på Tour de France:

- Vi har 3-4 glasspaket i frysen, plus en sån där Contador.
- Du menar Carte d'Or?
- Ja, vad sade jag då?

Jag tror hon menade biff. I frysen.

Tour de France 2017
Miss Lycka sa:
Jag tror att det är fritt att se TdF. Jag ser och hör TdF på Danska TV2. Klart givande med kunniga kommentatorer och mycket personal på plats.

+1
Var i Danmark för några år sedan och kunde följa några etapper på dansk tv. Väldigt bra både kommentatorer och studio /reportage.

Tour de France 2017
nypan sa:
Miss Lycka sa:
Jag tror att det är fritt att se TdF. Jag ser och hör TdF på Danska TV2. Klart givande med kunniga kommentatorer och mycket personal på plats.

+1
Var i Danmark för några år sedan och kunde följa några etapper på dansk tv. Väldigt bra både kommentatorer och studio /reportage.

Norska kommentatorerna på TV2 och norska Eurosport är också väldigt bra. Hvis man syns at dansk er vanskelig.

Tour de France 2017
Borde inte bli tråkigt idag

IMG_2152.PNG

Tour de France 2017
emmer sa:
ooms sa:
Verkar vara fin lagkänsla i Astana...
https://www.instagram.com/p/BWk3m3Oj5o2/
Eller inte...
Är det officiellt att han ska lämna?

Kontentan lyder i min öron "jag skiter i att skydda vår GC, han är en sopa".

Från Cyclingnews:

Fabio Aru was caught with his pants down and he knew it as he quickly abandoned the podium area and rode to his bus, with the media who had realised what had happened in the hectic finale quickly following in his slipstream.

There was no sign of team manager Alexander Vinokourov at the Astana team bus this time, and the mood was dire as Aru walked the tightrope of trying to explain what happened without blaming the lack of team support. In truth, both Aru and Astana were at fault. He lost the Team Sky bullet train in the finale and his teammates were simply unable to help him.

Now Team Sky are back on top and back in charge. It is again up to Aru, Bardet, Uran and anyone else to come up with an attack to topple Froome and Team Sky.

Tour de France 2017
Henrik_E sa:
emmer sa:
Känner mig som en papegoja : Romain... :-)
Belgiskt idag. GvA eller Phil.
Men dom kör ju bara några mil från Bardets födselort. Han måste ju få chansen att säga:
Å jag lovar å svär, att nån dag nån kommer veta vem jag är
Nån sa till mig att jag kommer aldrig kunna bli nått
Kolla på mig nu bror; min mamma hon är skitstolt

(9I7pMxI0jTQ]*)[/MEDIA]

Tillbaka
Topp