Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rullade du över linjen?Johan A sa:Skön backe på slutet där... Aru hade hjälmen på sne och såg ju helt död ut när jag rullade över linjen.
Johan A sa:Skön backe på slutet där... Aru hade hjälmen på sne och såg ju helt död ut när jag rullade över linjen.
ooms sa:Rullade du över linjen?Johan A sa:Skön backe på slutet där... Aru hade hjälmen på sne och såg ju helt död ut när jag rullade över linjen.
Det är bra med inlevelseförmåga ?Johan A sa:Johan A sa:Skön backe på slutet där... Aru hade hjälmen på sne och såg ju helt död ut när jag rullade över linjen.
Edit: Jag? Jag rullade inte över någon linje men han gjorde.
JLarsson sa:Flecha är kingen
Måste kännas rätt gôtt att rulla över linjen i så bra skick att man tycker Aru verkar totalslut i jämförelse :-)Johan A sa:Tydligen... Yey!!ooms sa:Rullade du över linjen?Johan A sa:Skön backe på slutet där... Aru hade hjälmen på sne och såg ju helt död ut när jag rullade över linjen.
kitzblitz sa:Ni har inte sett Johan rulla över en mållinje på en backe, eller hur? Han skulle äga Aru!
Miss Lycka sa:Jag tycker inte att det behöver textas. Det gäller att ha ett språköra.
Word, jag får aids i öronen när han pratar. De andra engelska nissarna är inte heller sköna att lyssna på men flecha, usch och fy.Stream sa:Flecha låter helt mongo!
Stervelo sa:Word, jag får aids i öronen när han pratar. De andra engelska nissarna är inte heller sköna att lyssna på men flecha, usch och fy.Stream sa:Flecha låter helt mongo!
DT sa:Hehe, stackars Aru såg ju helt kokt ut när han vinglade i mål. Fin mjölksyrabacke i slutet där. :-)
Tror för övrigt att min mamma har tittat lite för mycket på Tour de France:
- Vi har 3-4 glasspaket i frysen, plus en sån där Contador.
- Du menar Carte d'Or?
- Ja, vad sade jag då?
Miss Lycka sa:Jag tror att det är fritt att se TdF. Jag ser och hör TdF på Danska TV2. Klart givande med kunniga kommentatorer och mycket personal på plats.
DT sa:Ska du ta över Oleo82's biffskämt från 2011 nu? ;-)
nypan sa:Miss Lycka sa:Jag tror att det är fritt att se TdF. Jag ser och hör TdF på Danska TV2. Klart givande med kunniga kommentatorer och mycket personal på plats.
+1
Var i Danmark för några år sedan och kunde följa några etapper på dansk tv. Väldigt bra både kommentatorer och studio /reportage.
Är det officiellt att han ska lämna?ooms sa:
DT sa:Ska du ta över Oleo82's biffskämt från 2011 nu? ;-)
emmer sa:Är det officiellt att han ska lämna?ooms sa:
Vilket antagligen har med att han är svagare och därmed får agera support. Jante är en dansk uppfinning.Konkret sa:Jo, Jakob är ju inte bästa polare med Aru direkt.
Henrik_E sa:Vilket antagligen har med att han är svagare och därmed får agera support. Jante är en dansk uppfinning.Konkret sa:Jo, Jakob är ju inte bästa polare med Aru direkt.
Belgiskt idag. GvA eller Phil.emmer sa:Känner mig som en papegoja : Romain... :-)
Men dom kör ju bara några mil från Bardets födselort. Han måste ju få chansen att säga:Henrik_E sa:Belgiskt idag. GvA eller Phil.emmer sa:Känner mig som en papegoja : Romain... :-)
Miss Lycka sa:Jakob? Han är hemma och byter blöjor.
Det är Valgren som intervjuas