Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
McOla sa:damn! Nu kom ljudet tillbaks
hoa032 sa:Vad fan hände med ljudet?
Funkar inte https://happyride.se/forum/read.php/1/3405132/3577934#msg-3577934 ?Bikzz sa:Under Girot så var det inga problem att hitta livestreams free, visserligen lite hackigt och på konstiga språk, men franzozerna verkar ha mer koll på att det inte läcker ut någonstans... Verkar behövas vpn & konton & registrering osv .... Trist, vart är världen på väg ??
Ingen aning. Jag kikade på TV12. De ytterst få gånger jag kikat på något lopp tidigare i år har den funkat hjälpligt.Bikzz sa:Funkade inte i eftermiddags när jag provade. Kanske pga att jobb-pc är fullproppad med extra-allt anti-virus ?
Bikzz sa:Funkade inte i eftermiddags när jag provade. Kanske pga att jobb-pc är fullproppad med extra-allt anti-virus ?
Nej, du hade rätt.Blev ingen utbrytning idag. Får hoppas på morgondagen. Sannolikheten för klungspurt då måste ändå vara liten.NLC sa:Om utbrytningen ska hålla tror jag de behöver vara fler än 4 i täten eller med (mycket) större försprång än 2 minuter.
Allez Pinot!rekrevs sa:Tror du kan ha rätt, men jag hoppas på franskt.
NLC sa:Filosofisk fråga: Är det en utbrytning om gula tröjan sitter med i gruppen?
GoranS sa:Ja, det tycker jag. Var inte Froome och Sagan loss tillsammans med varsin lagkamrat på någon etapp för ngt år sen. Det tycker jag var en utbrytning.
Sen kan man fundera på hur stor en utbrytning kan vara.
Ok, vad kommer de fram till?NLC sa:NLC sa:Filosofisk fråga: Är det en utbrytning om gula tröjan sitter med i gruppen?
GoranS sa:Ja, det tycker jag. Var inte Froome och Sagan loss tillsammans med varsin lagkamrat på någon etapp för ngt år sen. Det tycker jag var en utbrytning.
Är nu samtalsämnet mellan Vacchi och Adamson efter tittarfråga
GoranS sa:Ok, vad kommer de fram till?NLC sa:NLC sa:Filosofisk fråga: Är det en utbrytning om gula tröjan sitter med i gruppen?
Är nu samtalsämnet mellan Vacchi och Adamson efter tittarfråga
Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Där tröjorna är, är det klungan!
NLC sa:Hur lång styrstam har T de Gendt egentligen?
Miss Lycka 2.0 sa:Ja, sådana är de svenska knektarna.
GoranS sa:Enligt TV12-kommentatorn har vi en stigning med 24 graders (=45%) lutning att se fram emot. Skulle förvisso vara lite intressant att se, men jag tror inte riktigt på det.
GoranS sa:Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?1888 sa:GoranS sa:Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Jupps!
Kul att du visar dig mänsklig.NLC sa:3 minuter mellan huvudklungan och tätgruppen, tror inte de klarar hålla undan ...