Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du ska hålla dig till vad du vill se, inte tänka så mycket :-)NLC sa:Sen start på sista etappen men vem blir den som får triumfera vid bågen? Jag hade gärna sett Caleb som vinnare nu när han för första gången tagit sig igenom en hem GT (utan varken gurka eller peppar) men räcker han till på denna etapp? Gissningsvis är Wolfpack ute efter en revansch på den missade platsen på GC podiet och kommer göra allt de kan och lite till för att sätta upp Elia för vinst men jag tror det kommer bli Dylan som återupprepar resultatet från 2017 och tar hem en vinst till för sig och Jumbo Visma.
ooms sa:Du ska hålla dig till vad du vill se, inte tänka så mycket :-)NLC sa:Sen start på sista etappen men vem blir den som får triumfera vid bågen? Jag hade gärna sett Caleb som vinnare nu när han för första gången tagit sig igenom en hem GT (utan varken gurka eller peppar) men räcker han till på denna etapp? Gissningsvis är Wolfpack ute efter en revansch på den missade platsen på GC podiet och kommer göra allt de kan och lite till för att sätta upp Elia för vinst men jag tror det kommer bli Dylan som återupprepar resultatet från 2017 och tar hem en vinst till för sig och Jumbo Visma.
NLC sa:ooms sa:Du ska hålla dig till vad du vill se, inte tänka så mycket :-)NLC sa:Sen start på sista etappen men vem blir den som får triumfera vid bågen? Jag hade gärna sett Caleb som vinnare nu när han för första gången tagit sig igenom en hem GT (utan varken gurka eller peppar) men räcker han till på denna etapp? Gissningsvis är Wolfpack ute efter en revansch på den missade platsen på GC podiet och kommer göra allt de kan och lite till för att sätta upp Elia för vinst men jag tror det kommer bli Dylan som återupprepar resultatet från 2017 och tar hem en vinst till för sig och Jumbo Visma.
Har väl sällan varit gladare över att ha haft fel, Caleb är en klassåkare
DT sa:Gud vad tråkig etapp. Borde man inte ha jaktstart på sista etappen?
;-)
GoranS sa:Om man tittar på Skys historia så fick dom en rätt rejäl summa pengar från huvudsponsor så att de direkt kunde köpa in ett bra lag och de fick tämligen omgående framgångar vilket rimligen gjorde dem attraktiva för andra sponsorer. Jag tror inte det dräller av företag som är villiga att gånin med den typen av belopp intet nystartat cykelstall så att hävda att det bara är att kopiera Skys framgångar vad det gäller sponsorstaggning tror jag inte riktigt är fullt ut korrekt.
GoranS sa:Du får börja följa de som inte håller på och fjollar med en massa vila utan kör med rullande klocka: https://happyride.se/forum/read.php/1/3457943Alex Supertramp sa:Nu börjar snart abstinensen och längtan efter nästa år...
Och om du håller fast vid proffscykling så är det ju inte så långt till vueltan drar igång. Brukar ju kunna vara mer actionfyllt än touren.
GoranS sa:Jag lovar att vara nykter om/när jag skriver i den tråden!
dileno sa:Egans brillor är ett par Oakley Sutro. I en era där det gäller att man syns och sticker ut, så är de helt rätt. Sugen på dem själv faktiskt men oklart om bra för MTB..
Trodde jag inte heller. :-)Raggamuffin sa:GoranS sa:Jag lovar att vara nykter om/när jag skriver i den tråden!
Nästan säker på att det inte är dig han är orolig över.
Eller cyklopGoranS sa:Tycker de ser ut som en mix av skidglasögon och något som Miles hade i början av 70-talet.
me.I.am sa:Bernals är snygga, Geraints ser ut som ett par leksaksglasögon.