Tour De France 2020.
Ja, det var riktigt tråkigt :(Dubbelt illa, jag som ville ha Gilbert och Degkolven i rejset.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var riktigt tråkigt :(Dubbelt illa, jag som ville ha Gilbert och Degkolven i rejset.
Ser ni på hela sändningen? Som oinbiten när det gäller tävlingscykling är det svårt att hålla intresset uppe. Brukar låta det vara på i bakgrunden och göra något annat tills det närmar sig slutspurt. OK att ha som "inspiration" när man cyklar i Zwift.
Bara synd att Dag-Otto inte kan vara med i år! Thor Hushovd är inte dålig men han är inte Dag-Otto.Det blir för mycket intressanta fakta under hela sändningarna som sägs.
Redaktionen har personal på plats och många intervjuer.
Fast det är ju på TV2!
Haha, ok. To each his ownJag ser på danska TV2!
Jo, men droppet hade nog inte samma sälta.Droppade gjorde det även igår.
Enligt https://racecenter.letour.fr/en direktrapportering så är vinden 2,5 km / h där täten är nu och 6 km / h i mål.Blåser mycket idag, får se om det kan påverka något.
Enligt tv-bilder från Nice så ser det ut att blåsa frisk bris och kommentatorerna påpekade också att det kan vara en hel del vind på utsatta platser.Enligt https://racecenter.letour.fr/en direktrapportering så är vinden 2,5 km / h där täten är nu och 6 km / h i mål.
Jag hörde det också, men minns inte om det var endera dagen eller t.o.m. båda.Igår sa Vacchi att han förhoppningsvis skulle få sällskap av Mattias Reck i veckan. Är det nån som händelsevis kommer ihåg om han sa tisdag eller onsdag? Jag och min chef minns olika!
Cyklade biten från Grasse till Col de Valferrière i fjol och det är inte platt men det är inte heller brant utan mer åkbackar.Lite roligt att dom kallar dagens etapp för "flat" mer höjdmeter än vad jag får ihop på en månad
Visa bilaga 439396
Hur många hm är det idag, har det framgått nånstans?Lite roligt att dom kallar dagens etapp för "flat" mer höjdmeter än vad jag får ihop på en månad
Visa bilaga 439396
De sparar väl topplaggen till de betalande kunderna och låter proffsen ta andrasorteringsplaggen!?Ser att Deceuninck kör med Lidls Crivitställ. Undrar om det är samma kvalitet som den som ligger i butikerna? ?
Matchar S-Works hojarna i alla fall ?Ser att Deceuninck kör med Lidls Crivitställ. Undrar om det är samma kvalitet som den som ligger i butikerna? ?
Det var en med fälgbromsar och prickig tröja som vurpade nyss. Farliga saker det där. :-(Ojoj, stämmer internet-teorierna ska alla med caliperbromsar bli långt efter idag då. Vi får se hur det går i verkligheten :-)
Ja, bromstypen hade nog jättebetydelse för den vurpan. Men det var säkert en bromsskiva han gick på :-)Det var en med fälgbromsar och prickig tröja som vurpade nyss. Farliga saker det där. :-(
Skivbromsar ?Ja, det var skaplig speed där!
Ser nästa så ut.Försöker Sam Bennett med en armbågsstörning lite före mållinjen?
Definitivt tisdag !!Igår sa Vacchi att han förhoppningsvis skulle få sällskap av Mattias Reck i veckan. Är det nån som händelsevis kommer ihåg om han sa tisdag eller onsdag? Jag och min chef minns olika!
Ja - ser ut som han försöker i alla fall distrahera Caleb en aning. Om han är så skickligt och inte utgör en fara för någon kan man väl inte förbjuda sån körning. Han leker ju med de andra.Ser nästa så ut.
På tal om det ......... skulle Calebs spurt ha godkänts och överhuvudtaget varit möjlig om det varit korridorer att följa??
Han ser inte ut att störa någon.