Tour De France 2020.
Servicen uppskattas!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Servicen uppskattas!
Jumbo körde hårt i täten och splittrade klungan. Resultat: Pogacar tog tid på alla favoriter. Dumoulin tappade 2 minuter och de har inte längre något andra bra andra alternativ. Varför körde de så hårt om inte Dumoulin och Roglic kände sig jättebra.
Förlåt. Det var teknikstrul med de hörlurar jag använder för att bespara frugan ljudet. En anslutning glappade så Vacchi försvann.Vad tyst det blev på Eurosport när Borlänge tappade kontakt med oss övriga. Hör bara helikopter o publik
Hörde någonstans, tror det var NRK, så skulle de göra dubbla tester på alla.Vad jag förstått: Bubbla på 30 pers per team. 2 pos och hela teamet är ute. Frågan är om de hinnet göra komfirmationstest vid positivt test för att slippa falska positiva.
Bubbla tester?Hörde någonstans, tror det var NRK, så skulle de göra dubbla tester på alla.
Två olika laboratorium gissar jag på.Dubbla tester?
Då får vi se vad morgondagen har i sitt sköte? Blir det falska positiva eller har den ignoranta publiken lyckats sprida viruset till cyklisterna?
Jag är osäker på riktlinjerna, dom har väl ändrats också?
Hur som helst hoppas jag på minst 1 vecka till och helst 2 då det förmodligen skulle innebära slutet även för andra lopp om TdF stängdes ner imorgon.
I väntan på de där testresultaten kan man ju ta ett par minuter och reflektera över Tadej Pogačars siffror uppför Col de Peyresourde för någon dag sedan. En av relativt få cyklister i Touren som verkar lägga ut effektdata på Strava. 6.5W/kg, det fixar jag i 2 min en bra dag...
Visa bilaga 440932
Det börjar vara Indurain/Jalabert W/Kg. De måste ha team bussen full med dunderhonung.I väntan på de där testresultaten kan man ju ta ett par minuter och reflektera över Tadej Pogačars siffror uppför Col de Peyresourde för någon dag sedan. En av relativt få cyklister i Touren som verkar lägga ut effektdata på Strava. 6.5W/kg, det fixar jag i 2 min en bra dag...
Visa bilaga 440932
Eller medvind. Det var några andra klättrare som inte tappade speciellt mycket så deras honung verkar marginellt svagare.Det börjar vara Indurain/Jalabert W/Kg. De måste ha team bussen full med dunderhonung.
![]()
Vem tar bergspriset idag?
Det skulle kunna vara blåsigt, men inte idag...
Då får väl nån annan vifta med armarna, det blåser ju knappt ngt så det ska nog gå fint.Enligt rykte är Proudhomme testad positivt vilket är negativt.
Varken UCI eller ASO har uttalat sig.
Proudhomme positiv ihop med 4-5 andra av stallens personal.
När Jumbo kör celeste färjade ramarna som är 40-60 gram tyngre än de svarta då vet man att det är platt ?Härligt! Bara skivbromscyklar bland dom minst fem-sex första över mållinjen. Dom är inte så dåliga ändå, trots att de är så "tunga" enligt vissa happy-debattörer. ?
Perfekt när det blir platt?Härligt! Bara skivbromscyklar bland dom minst fem-sex första över mållinjen. Dom är inte så dåliga ändå, trots att de är så "tunga" enligt vissa happy-debattörer. ?
Man kan nog få en skivbromsad cykel att väga in kring 6,8 kilo också.Härligt! Bara skivbromscyklar bland dom minst fem-sex första över mållinjen. Dom är inte så dåliga ändå, trots att de är så "tunga" enligt vissa happy-debattörer. ?