Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter härligt!Min fulstream funkade, men med ett evigt refreshande...
Ja, man blir väldigt duktig på att refresha!Låter härligt!
Skumt, jag gick över till telefonappen och där var det inga problem. Inte heller på Apple TV:n, men på skrivbordsappen till datorn strular det.
Jag hade samma problem fast på båda varianterna igår (och på svenska varianten i söndags).Jag hade det problemet i går. Slutade titta när var ca 70 km kvar. När skulle börja igen fanns det bara en timma att se. Försökte massa gångar med olika saker, men var tvärkört. Fick titta på den flerspråkiga varianten istället. Men sedan när kolla igen senare så funkade den med svenska på nytt
Jag rapporterade också in problemet via utropstecknet och senare under kvällen funkade hela även via datorn.Jag hade samma problem fast på båda varianterna igår (och på svenska varianten i söndags).
Tryckte igår på knappen med utropstecknet uppe till höger och rapporterade problemet på båda varianterna.
Ingen aning om det påverkade, men nu på morgonen fanns båda i full längd. Kanske kan vara bra om så många som möjligt rapporterar varje fel så att de får incitament att ta tag i ev. underliggande problem.
Tror också att UAE kan försöka nåt uppför Galabier, är ju bara knappt två mil utför till mål, ca en kvarts cykling enl tidsschemat. Pogacar är ju betydligt mer offensiv än tidigare stjärnor.Ja. Förstår att de vill ha lite variation på etapperna. Men känns alltid som lite att sabba en fin stigning när de inte använder dem i en mer intressant etapp. Framförallt lite trist med bergsetapper utan bergsmålgång
Men med det sagt tror jag inte det alls omöjligt att Pogi vill testa igen. Det borde ju inför Tdf varit en rimlig plan från UAE att testa Jonas V tidigt med den ingång han kommer in i tävlingen. Även om han klarade första lilla testet bra behöver inte det vara ett skäl att ändra plan
Ja, har blivit riktigt kasst att de snabbt som attan måste lämna över till mupparna i studion, hinner ju knappt sammanfatta totalställningen efter målgång.Sådärja, igång igen. Kul etapp, undrar om Dansken hänger med Pogi ?
Och trist att Vacci inte får snacka före / efter ... Släng ut dom där breakaway typerna !
Ja, trist. Helt värdelös den där svammelstudion.Ja, har blivit riktigt kasst att de snabbt som attan måste lämna över till mupparna i studion, hinner ju knappt sammanfatta totalställningen efter målgång.
Och trist att Vacci inte får snacka före / efter ... Släng ut dom där breakaway typerna !
Han som ändå varit på träningsläger i Uppsala å allt!Yes, danskjäveln släpper ?
Nä e ju najs när det tävlas utför också .Fina vyer nu.
Tycker ni att etappen skulle avslutats uppe på på den sista toppen som diskuterades nyligen i sändningen?
90 var nog den högst redovisade. På MC-mätare.Hade bara liten skärm, men såg iallafall den grymma körningen både upp och nerför , wow tyckte Adamsson å Roberto pratade om 110km/h stämmer det !?Visa bilaga 709242
De höll 110km/t enligt MC-mätaren när de kom in i Briancon.90 var nog den högst redovisade. På MC-mätare.
www.dn.se
I iaf. Eurosport-appen finns det tre streams. En av dem har inte The Breakaway utan mer bilder från start och mål, intervjuer, repriser etc.Håller med. Speciellt spurtetapper vill man ju se sista biten i repris några gånger o upptäcka allt man inte hann med live o höra lite allmänt eftersnack. Tycker det är riktigt trist att hamna först hos han med micken vid målgång som aldrig lyckas intervjua någon o sen i babbelstudion.