Tour de France, 2024

Tour de France, 2024
Skumt, jag gick över till telefonappen och där var det inga problem. Inte heller på Apple TV:n, men på skrivbordsappen till datorn strular det.

Tour de France, 2024
Skumt, jag gick över till telefonappen och där var det inga problem. Inte heller på Apple TV:n, men på skrivbordsappen till datorn strular det.

Jag hade det problemet i går. Slutade titta när var ca 70 km kvar. När skulle börja igen fanns det bara en timma att se. Försökte massa gångar med olika saker, men var tvärkört. Fick titta på den flerspråkiga varianten istället. Men sedan när kolla igen senare så funkade den med svenska på nytt
Jag hade samma problem fast på båda varianterna igår (och på svenska varianten i söndags).

Tryckte igår på knappen med utropstecknet uppe till höger och rapporterade problemet på båda varianterna.

Ingen aning om det påverkade, men nu på morgonen fanns båda i full längd. Kanske kan vara bra om så många som möjligt rapporterar varje fel så att de får incitament att ta tag i ev. underliggande problem.

Tour de France, 2024
Jag hade samma problem fast på båda varianterna igår (och på svenska varianten i söndags).

Tryckte igår på knappen med utropstecknet uppe till höger och rapporterade problemet på båda varianterna.

Ingen aning om det påverkade, men nu på morgonen fanns båda i full längd. Kanske kan vara bra om så många som möjligt rapporterar varje fel så att de får incitament att ta tag i ev. underliggande problem.
Jag rapporterade också in problemet via utropstecknet och senare under kvällen funkade hela även via datorn.

Tour de France, 2024
Mitt fungerade ju efter ett par timmar utan att jag rapporterade det. Så går ju inte veta om ert rapporterande hade någon effekt. Men kanske bra göra det oavsett. Risken är väl dock att de kommer bry sig mindre och mindre om ev problem med D+ då de antagligen vill fast ut det på sikt och tvinga över alla till Max

Tour de France, 2024
Trist bansträckning idag.
Col de Angelo + Col d'Izoard + Col du Galibier hade varit kul repris på 2011 när Andy gick tidigt.
Men kanske för tidigt i loppet.
Start från Turin istället och ha Colle de Finestre innan Sestriere hade också kunna vara något.
Lätta sida uppför Galibier och motvind i dalen upp. Lär tyvärr inte hända något dramatiskt idag. Men ASO vill väl ha spänning kvar till sista veckan och framförallt sista etappen. Morgondagens etapp så undviker de ju rätt många fina stigningar också..

Tour de France, 2024
Ja. Förstår att de vill ha lite variation på etapperna. Men känns alltid som lite att sabba en fin stigning när de inte använder dem i en mer intressant etapp. Framförallt lite trist med bergsetapper utan bergsmålgång

Men med det sagt tror jag inte det alls omöjligt att Pogi vill testa igen. Det borde ju inför Tdf varit en rimlig plan från UAE att testa Jonas V tidigt med den ingång han kommer in i tävlingen. Även om han klarade första lilla testet bra behöver inte det vara ett skäl att ändra plan

Tour de France, 2024
Ja. Förstår att de vill ha lite variation på etapperna. Men känns alltid som lite att sabba en fin stigning när de inte använder dem i en mer intressant etapp. Framförallt lite trist med bergsetapper utan bergsmålgång

Men med det sagt tror jag inte det alls omöjligt att Pogi vill testa igen. Det borde ju inför Tdf varit en rimlig plan från UAE att testa Jonas V tidigt med den ingång han kommer in i tävlingen. Även om han klarade första lilla testet bra behöver inte det vara ett skäl att ändra plan
Tror också att UAE kan försöka nåt uppför Galabier, är ju bara knappt två mil utför till mål, ca en kvarts cykling enl tidsschemat. Pogacar är ju betydligt mer offensiv än tidigare stjärnor.

Tour de France, 2024
Och trist att Vacci inte får snacka före / efter ... Släng ut dom där breakaway typerna !

Håller med. Speciellt spurtetapper vill man ju se sista biten i repris några gånger o upptäcka allt man inte hann med live o höra lite allmänt eftersnack. Tycker det är riktigt trist att hamna först hos han med micken vid målgång som aldrig lyckas intervjua någon o sen i babbelstudion.

Tour de France, 2024
JV hänger på Pogge attack med 900m från krönet. Remco hängde på med släppte rätt fort.
JV har lite lucka nu med 350m kvar till toppen.

Tour de France, 2024
Hade bara liten skärm, men såg iallafall den grymma körningen både upp och nerför , wow tyckte Adamsson å Roberto pratade om 110km/h stämmer det !?
IMG_1770.jpeg

Tour de France, 2024
Håller med. Speciellt spurtetapper vill man ju se sista biten i repris några gånger o upptäcka allt man inte hann med live o höra lite allmänt eftersnack. Tycker det är riktigt trist att hamna först hos han med micken vid målgång som aldrig lyckas intervjua någon o sen i babbelstudion.
I iaf. Eurosport-appen finns det tre streams. En av dem har inte The Breakaway utan mer bilder från start och mål, intervjuer, repriser etc.

Tillbaka
Topp