Skogling
Aktiv medlem
Tråden för efterblivna, analfabeter och poeter
sepewi sa:Undrar hur många MTB cyklister är konservativa purister eller hur ska man förklara alla konstiga åsikter ?. Flera har antagligen aldrig provat en eMTB? Precis som att minska vikten och med andra metoder göra en cykel mer lättrampad medverkar elmotorn med ett bidrag för att göra cykeln mer lättrampad upp till 25 km/h men cyklisten måste själv bidra med sin egna kraft för det saknas gashantag. Elcyklister är inte tomtar och det är lätt att kämpa upp till maxpuls. Då faller TS argument eller är det att elcyklisten kom för nära (låg precis bakom mig med elcykel). Att en petitess som elassistans kan göra någon en aning förbannad har kanske samband med hormonobalans vilket ochså leder till att det känns ”jättefel”. Per definition är en oorganiserad rajd oorganiserad och då är det väl självklart att alla typer av cyklar kan dyka upp. Det kommer bli vanligare med elcyklar och de som hatar elcyklar kommer bli färre ju mer förstånd de skaffar sig, så har det varit i alla tider och tydligen har en modig elcyklist brytit barriären så snart kommer det kanske två ???
...jag sålde min segelbåt och köpte en motorbåt.
Shit vilket ickeförstående och dumt inlägg. Helt otroligt.Tragiskt...
Hade jag velat ha en elcykel hade jag köpt en. Eller två.
Fattar inte en varför jag skriver men jag tycker många av er skulle prova att leka med Barbie. Det är fett kul. Ge det ett år eller två.
Idoter.