Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fint! Då har vi (minst) en svensk att följa i TABR 2018 också.NLC sa:Alltså. Det är inte utan att man blir lite sugen trots allt.
GoranS sa:Fint! Då har vi (minst) en svensk att följa i TABR 2018 också.NLC sa:Alltså. Det är inte utan att man blir lite sugen trots allt.
Jaha, så det blir tandem alltså. Kul!ohellstrom sa:GoranS sa:Fint! Då har vi (minst) en svensk att följa i TABR 2018 också.NLC sa:Alltså. Det är inte utan att man blir lite sugen trots allt.
Hahaha! Jag råkar veta att NLC är gift med en väldigt sansad kvinna.
Är du rätt person att ställa den frågan? ?ohellstrom sa:Helt enig i den observationen... men +40 mil nonstop?
Skulle ju kunna bli någon/några powernaps. Eller också blir det som du förutspår. Mina. gissningar brukar allt som oftast vara fel.ohellstrom sa:Helt enig i den observationen... men +40 mil nonstop?
ooms sa:Är du rätt person att ställa den frågan? ?ohellstrom sa:Helt enig i den observationen... men +40 mil nonstop?
GoranS sa:Kan bero lite på vad de bakom gör också. Henry är drygt 7 mil bakom och jag tror inte att trion vill bli passerade på "upploppsrakan".
Forca Anton!!!!ohellstrom sa:Anton uppger på Facebook att han kommer försöka forcera de sista 440km i ett svep, men öppnar för att det kan behövas något kortare sovstopp.
kitzblitz sa:Otroligt grymt cyklat! Jag vill ha en idolbild av Anton :-)
NLC sa:kitzblitz sa:Otroligt grymt cyklat! Jag vill ha en idolbild av Anton :-)
Duger https://happyride.se/forum/read.php/1/3165138/3165925#msg-3165925 ?
ohellstrom sa:Hahaha!
Skämt åsido så verkar det onekligen som om de har cyklat mer med än mot varandra och i det läget ska det till en rätt "speciell" person för att försöka lägga in en rejäl stöt precis på slutet...
GoranS sa:Peterson är dessutom snart upphunnen av Henry.
Ja, men han kör under pseudonymen Ryan Henry.Petert sa:GoranS sa:Peterson är dessutom snart upphunnen av Henry.
mhenry! Startade han?
GoranS sa:Ja, men han kör under pseudonymen Ryan Henry.Petert sa:GoranS sa:Peterson är dessutom snart upphunnen av Henry.
mhenry! Startade han?