Trans Am Bike Race 2017

Trans Am Bike Race 2017
Antingen kör hon och Anton osynkroniserad powernapping eller så är trackern ovanligt sporadisk i sina uppdateringar för munkar Lippe 6 miles försprång på Anton.

Trans Am Bike Race 2017
Heja Anton! Satan va bra jobbat.
Jag känner ju inte karln men efter att ha följat hans prick varje dag i ett par veckor är han plötsligt en del av min vardag.
Märklig känsla...

Trans Am Bike Race 2017
mhenry sa:
OK, förlåt mig, men jag kunde inte hålla mig:
(man behöver bara kolla de tio första sekunderna)

Hahahaha! Tanken har slagit mig... kan någon med lite mer IT-skillz än jag loopa första tio sekunderna?

EDIT: som nästa nummer bjöd youtube på "99 Luftballons"

Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2017
Kan tänka mig att han och Lippe kommer att göra en gemensam målgång efter att mer eller mindre hållit samman en stor del av loppet.

Trans Am Bike Race 2017
Bara en liten trappa kvar snart....

yorktown.JPG

Trans Am Bike Race 2017
han lär ha denna utsikten nu innan det vänder av uppåt inåt landet igen. Men gissningsvis har han redan gjort det eftersom Amy i detta nu har gjort det och har 17 miles kvar.
/edit: ja, nu hoppade den till! de cyklar ihop till måååååååååål!!!

Bilagor

• 2017-06-26 10_32_14-Trans Am Bike Race - Trans Am Bike Race 2017.png
    2017-06-26 10_32_14-Trans Am Bike Race - Trans Am Bike Race 2017.png
    123.3 KB · Besök: 53
Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2017
När kommer det en RR?

Den blir väl lika lång i förhållande till de som vissa randonördar skriver här i fosterlandet efter ynka 60 milare?

Trans Am Bike Race 2017
8,3 miles kvar för både Amy och Anton. Men positionerna är inte uppdaterade på 6 respektive 10 minuter. Trackleaders-formatet lämpar sig inte särskilt väl för sekundspurter...

Trans Am Bike Race 2017
Jag tror att Anton inser att det är alldeles för långt att cykla över hela USA och tar sitt förnuft till fånga och åker tillbaka till västkusten innan han kommit för långt.

Tillbaka
Topp