Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar O. sa:Sitter på MacDonalds i burbon-huvudstaden Bardstown med Ed Tapp.
Dagens mål Berea. 16 mil till.
535 mil körda.
Gunnar O. sa:Sitter på MacDonalds i burbon-huvudstaden Bardstown med Ed Tapp.
Dagens mål Berea. 16 mil till.
535 mil körda.
GoranS sa:Gunnar på plats 16, 9 miles bakom Rigg. Fram till Flinn på 14:e plats är det 24 miles. Bakåt har han fem cyklister inom 21 miles.
GoranS sa:Cuttriss har tappat tempo och släppt Oestreicher och Tait förbi sig. Avståndet de två sistnämnda emellan är 23 miles och Oestreicher som ligger först har 249 miles till mål.
Sitter på mobil och halvtaskig täckning så jag kikar på Mobile table view-sidan och jag noterade ngn gång tidigare att den inte verkade så rapp med uppdateringen. Så, jag skyller på det. När jag tittade sa den sidan i alla fall att Gunnar hade hunnit 3507 miles och att Ryan, Hacker, Lopez, Murray och Tapp var mellan 4 och 21 miles bakom Gunnar.Petert sa:GoranS sa:Gunnar på plats 16, 9 miles bakom Rigg. Fram till Flinn på 14:e plats är det 24 miles. Bakåt har han fem cyklister inom 21 miles.
Jag får det till fyra inom 21 miles (just nu 26).
Det går att konstatera att alla fyra konsekvent cyklar långsammare än Gunnar.
Ah, punkteringsdjävulen har slagit till. Det är verkligeningen trevlig figur att ha att göra med.ohellstrom sa:GoranS sa:Cuttriss har tappat tempo och släppt Oestreicher och Tait förbi sig. Avståndet de två sistnämnda emellan är 23 miles och Oestreicher som ligger först har 249 miles till mål.
Cuttriss har inte riktigt flyt just nu. Uppger att han haft så mycket punkteringar att han fått slut på lappar och därför liftat till en cykelbutik.
https://www.facebook.com/groups/524758520982933/permalink/1690519067740200/
Petert sa:GoranS sa:Gunnar på plats 16, 9 miles bakom Rigg. Fram till Flinn på 14:e plats är det 24 miles. Bakåt har han fem cyklister inom 21 miles.
Jag får det till fyra inom 21 miles (just nu 26).
Det går att konstatera att alla fyra konsekvent cyklar långsammare än Gunnar.
GoranS sa:Oestreicher har bara 7 miles kvar till de 4000. Han verkar vara på gång igen efter några timmars vila. Sista dagsetappen. Måste kännas rätt skönt.
GoranS sa:888 km kvar för Gunnar.
Petert sa:GoranS sa:888 km kvar för Gunnar.
En kakbit kvar alltså. Heja Gunnar!
Gunnar O. sa:The finale state.
Ohhh.
Cuttriss verkar ha fått upp farten efter punkteringsfesten. Han är nu bara 10 miles bakom Tait. Oestreicher är ytterligare 23 miles bakom och hans prick har inte rört sig på tre timmar.GoranS sa:Tait bara en mile bakom Oestreicher och Cuttriss 24 miles ytterligare bakom.
freddiesan sa:Det verkar ha regnat en del nyligen något som i samband med svåra blåsor i baken har fått Ryan Flinn att halka efter rejält. Ser på hans videor att han knappt kan sitta på sadeln. Får en känsla att Australienaren/Sydafrikanen inte har så jättestor erfarenhet av att cykla i regn heller. Ska bli intressant att se hur han tacklar Transcontinental Race om ca 1 månad.
Petert sa:... problem med blåsor, vem slipper det, och cyklade nu med cykelbyxorna ut och in.
jonas-ni sa:Petert sa:... problem med blåsor, vem slipper det, och cyklade nu med cykelbyxorna ut och in.
Det var ett nytt knep, hoppas verkligen att man aldrig behöver testa det.
freddiesan sa:Flinn berättade hur han en sen natt stannat vid en bensinmack för att handla något för att lägga mellan såren och byxan. Samtidigt som han stod vid kassan kom ett gäng festande ungdomar som fick se en sliten, illaluktande man i lycra som köpte bindor och vaselin.