Trans Am Bike Race 2018

Trans Am Bike Race 2018
Nu verkar ju Riggs och Gunnars trackers uppdatera med mindre än en minuts skillnad. Generellt sett verkar deg dock inte vara någon synkning på när signalerna kommer vilket jag kan tycka är lite tråkigt. Undrar om det är ngt som gör det svårt att gå till med utrustningen eller om det bara anses som ointressant i sammanhanget.

Trans Am Bike Race 2018
Senaste kollen gav för mig:

Tapp: 41,2 miles kvar för 0 min sen
Rigg: 41,2 miles kvar för 6 min sen
Gunnar: 40,5 miles kvar för 3 min sen

Inte helt lätt att veta läget annat än att Tapp bör vara sist i trion.

Trans Am Bike Race 2018
Nej, nu ger jag upp den här trackermisären och sover en stund i trygg förvissning om att Gunnar kommer att vara i mål när jag vaknar.

Trans Am Bike Race 2018
Wohooooo! Grattis till målgången Gunnar! Vilket race du har gjort, mäkta imponerad är en underdrift. Fantastisk fin placering också.

Saknar ord!

Njut!!!

Trans Am Bike Race 2018
130DF697-1F23-47C3-9025-B39DAA024FFF.png
130DF697-1F23-47C3-9025-B39DAA024FFF.png

Road warriors i mål.
Alex o Gunnar.

Trans Am Bike Race 2018
Gunnar O. sa:
Road warriors i mål.
Alex o Gunnar.

Grattis Gunnar! Makalöst! Tack för att du tänjer gränserna och håller oss vanliga med vardagslyx. Kommer sakna rapporterna nu.
Stort tack till GoranS och övriga rapportörer också. Nu skall jag cykla 40 km innan jobbet, känns larvigt på något vis.

Trans Am Bike Race 2018
Stort Grattis!
Bästa tråden sedan Anton körde förra året. Oerhört starkt.
Cyklade två "distanspass" i midsommar på ca 16 mil vardera och kan inte sluta tänka på er oerhörda bedrift. Känns lite fjuttigt med 2x16mil med ett par dagars vila emellan... :-)

Hade varit jättespännande att få höra hur man förbereder sig för en sådan här utmaning. Både fysiskt och utrustningsmässigt.

Stort tack även till GoranS som sett till att vi fått frekventa uppdateringar. Och loppet är ju inte slut än. Vill fortfarande veta hur det går för Rhino.

Trans Am Bike Race 2018
Sällar mig till skaran av gratulanter.

Om du, när du vilat ut och hunnit samla tankarna, har ork och lust att skriva några rader om ditt äventyr skulle åtminstone jag tycka det vore väldigt trevligt.

Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2018
Grymt cyklat Gunnar. Har varit ett privilegium att följa din framfart.
Vill även passa på att tacka alla som hållit tråden vid liv, både med rapporter och insiktsfulla kommentarer.

Trans Am Bike Race 2018
Det är bara att instämma i hyllningskören och lyfta på hatten! När man tittar på en världskarta inser man vilken fantastisk bedrift det är! Och som född hälsing känner jag mig lite extra stolt :-)

Vill även passa på att hylla GoranS, internetcyklingens ciceron nummer 1, som alltid gör dessa trådar läsvärda. Och när han nån gång inte gör det vet man att han är ute på egna äventyr som så småningom resulterar i en julkalender. Tack!

Trans Am Bike Race 2018
Grattis Gunnar, grymt kört - vilken prestation igen!

Tack också Göran S och andra för rapporteringarna.

Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2018
Stort grattis Gunnar! En prestation som är svår att greppa och jag hoppas att du har haft lika roligt som jag! :-)

Tack GoranS för att du rapporterar. Om ett träd faller i skogen...

Tillbaka
Topp