Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Trans Am Bike Race 2019
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har försökt hitta en tidtabell för den där Cave in rock-färjan men var inte så duktig på internet. Önskar på sätt och vis att den inte går så ofta så de får sitta där och stirra ett litet slag. Andas ut. Äta en macka.Fjärdebrunn sa:De verkar häcka på bryggan...
Väldigt likt en Knog baklampa (har en likadan själv). Lyser bra och behöver sällan laddas!Oooh sa:Zeinab's cykel (Snodde bilden på FB)
Vad har han längst ner vid sadelstolpen? Är de en Garmin Varia? Eller är de en lampa?
JLarsson sa:Fast han är ju en maskin, inte lång paus han tog där vid 8 svensk tid. 275 km kvar. Iofs står han nu still utanför Palmyra, undrar om det vankas Kebab?
... Eller olagliga preparat som är narkotikaklassade här i Sverige?? Palmyra är känt för inte bara sin kebab.JLarsson sa:Fast han är ju en maskin, inte lång paus han tog där vid 8 svensk tid. 275 km kvar. Iofs står han nu still utanför Palmyra, undrar om det vankas Kebab?
GoranS sa:Hur många av dessa är jag skyldig till?
mhenry sa:Det regnade rejält i natt så vi och Garth sov i bivacksäckar under ett tak i Clay, KS. Italienarna fortsatte och måste ha blivit dyngsura.
Färjan kändes igen från dokumentären (Inspired to Ride). Skönt delmål :)
Det kommer!?!mhenry sa:Haha ja, än har jag inte börjat hallucinera![]()
Nähä, trackingproblem igen. Nu hoppade hans prick fram och det är bara 50 miles till målgång. Borde bli någon gång efter midnatt svensk tid.GoranS sa:Dock verkar han tagit en liten paus. Ingen registrerad aktivitet på en knapp timme.