Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Phillips nere vid kusten i Kavala. han är 2,5 mil före Mazon och ytterligare 5,5 mil före Hayden. Gissningsvis har Phillips runt 35 mil kvar till mål.
GoranS sa:Phillips tog en kortare paus vid ankomst till Kesan och han har nu efter att ha passerat den sista stigningen tagit en paus till (lite längre denna gång). Troligen för att beundra det oerhört inspirerande landskapet.
Uppskattningsvis har han 85 km till färjan.
GoranS sa:Anton verkar virra runt lite i Sarajevos sydvästra utkanter.
antonlindb sa:GoranS sa:Anton verkar virra runt lite i Sarajevos sydvästra utkanter.
Var tvungen att ta ut cash til maten :)
Fy helvete vilket dygn jag haft. Slovenien och Kroatien var magiskt fint. När jag kom in i Bosnien blev det annorlunda, riktiga skitvägar. Efter någon mil började hundarna jaga mig, fyfan vilken äcklig känsla. Ett par gånger var det nära att jag inte orkade spurta ifrån. Landskapet från gränsen till Duboj var slitna industriområden, med brinnande skräp där mellan. Från Duboj till Sarajevo har jag varit rädd för mitt liv för första gången, lastbilarna visade ingen hänsyn och vid tre tillfällen kände jag linorna från lastbilarna slå mot armen..jag är fortfarande skakis, men tror det blir bättre nu efter Sarajevo.