Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Undrar just vilket fel och modell, surt när det händer, halv-katastrof på TCR när man varken kan slå följe eller köra vägnätet.OscarWilde sa:Pontus kämpar på. Långt ifrån den tätkänning som fanns innan tisdagen. Nu runt plats 30, med ett 15 tal inom räckhåll. Topp-20 Är ingen omöjlighet.
Mycket kvar.
Jo, Pontus Garmin är trasig, så han navigerar nu med telefonen med hjälp av en Powerbank.
Fast nu verkar han vara stillastående. Nattvila?GoranS sa:Pontus har kanske 150 hm kvar upp till passet innan han kan börja utförskörningen ner till Pustertal.
Nej, jag tror att med den inledningen hon gjort efter CP3 är det mkt rimligt. Ska man ta sig an bergen tror jag det finns två varianter som är hyggligt rimliga, antingen över Malojapass eller Passo San Bernardino. Nackdelen är dock att man får Col de Mont Cenis på väg in till parcoursen för CP4. Denna stigning vilket är rätt många höjdmeter. Sen är det ju jättesvårt att veta exakt hur smidigt det är att ta sig fram och hur vindar går i dalgångar etc.scuda sa:Ska vi tro att Fiona håller sig norr om Alperna hela vägen till Genève? Ser hyfsat platt ut ända till insteget för CP4, och det ser inte ut som att man sparar särskilt mycket distans genom att försöka korsa Alperna från där hon befinner sig nu.
Låter bra. Då kan vi kanske hoppas på lite avancemang kommande dagar.Chez Martin sa:@GoranS Pontus drabbades av kraftigt regn och valde en middagsbuffe inomhus. Oklart om cyklingen fortsätter i natt. Bättre känsla idag.
GoranS sa:Ganska säker på att det där är en felregistrering.A.Nilsson sa:Kolbinger verkar ha avvikit från Parcoursen på väg upp i bergen från Bolzano. Hoppas det inte var en miss utan krävdes pga omständigheter (vägbygge eller liknande)
GoranS sa:Som bergsälskare kan jag tycka att det är en lite tråkig grej att ruttläggningen så hårt blir fokuserad på att undvika höjdmeter. Visst, man kan inte undvika höjdmeter till priset av våldsamt långa omvägar, men det är ändå en väldigt dominerande parameter i ruttläggandet om man vill ta sig fram så fort som möjligt.
GoranS sa:Pontus har tydligen ätit färdigt, för nu är han nere i Pustertal och har precis kommit in i Italien. Räknar jag rätt ligger han på 29:e plats. Närmast framförvarande är Newman (21) som förefaller ha paus i Toblach/Dobbiaco, ca 8 km framför Pontus.
heffe sa:Från Fairlights instagram-händelser, ett utdrag av deras chatt med Rankin.
Inte din vanliga hotellfrukost... men schysst win-win problemlösning att skicka upp pizzakillen till hans rum :D
Dom är nog ställda så med minimal batterikonsumtion, hur ofta byter dom batterier?marr sa:Vad är det för skittrackers de använder? Så man aldrig råkar köpa en sådan.
nieves sa:Svårt också att bedöma tröttheten i ben och knopp när man internetcyklar och har max 30m t.o.r mellan kylskåp, säng och soffa.