Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka sa:Cykla tillbaka, och plocka banmarkeringar.
Läderlappen sa:Rörisolering tycker jag är smidigt!
Man kan ju annars packa emblalaget i den ryggsäck man dumpar vid starten i Sälen, som sedan fraktas till Mora av tävlingsorganisationen medan man själv cyklar de 9 milen. =)SeglarPath sa:Eftersom du ska tillbaka till Sälen förutsätter jag att det är där du har boende/parkerad bil. Det betyder att du endera får åka till Mora med emballage innan loppet alt. ha det med under racet. Haft samma funderingar de gånger jag kört, men chansat att lasta cykeln med det emballage som finns att tillgå. Som tur var träffade jag en trevlig medtävlande som hade en tejprulle... :)
Eveningstar sa:Man kan ju annars packa emblalaget i den ryggsäck man dumpar vid starten i Sälen, som sedan fraktas till Mora av tävlingsorganisationen medan man själv cyklar de 9 milen. =)SeglarPath sa:Eftersom du ska tillbaka till Sälen förutsätter jag att det är där du har boende/parkerad bil. Det betyder att du endera får åka till Mora med emballage innan loppet alt. ha det med under racet. Haft samma funderingar de gånger jag kört, men chansat att lasta cykeln med det emballage som finns att tillgå. Som tur var träffade jag en trevlig medtävlande som hade en tejprulle... :)
Japp!Om man åker ända upp till Lindvallen kör lastbilarna upp dit med cyklarna oxå?
Har man sviiiindyr cykel kan jag förstå att man kör det upplägget. Min 6 år gamla aluminiumhoj har varit med om betydligt riskablare saker än att åka lastbil.Vi brukar alltid ha med en chaffis som har betalt boende som kommer och hämtar oss.
ALDRIG att jag skulle köra tillbaka cykeln på lastbil.
Beror på vad man då definierar som svin. Min Scott Spark RC Pro för en massa pengar överlevde med hälsan i topp, och som du känner jag att hojen varit mer om betydligt värre saker än att åka lastbil i några mil.Har man sviiiindyr cykel kan jag förstå att man kör det upplägget. Min 6 år gamla aluminiumhoj har varit med om betydligt riskablare saker än att åka lastbil.