Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Helt klart för dyrt! Hittade en spec för den årsmodellen här: http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Trek&Model=8500&Type=bike
Precis som c.cup sa får du ganska mycket ny cykel för nästan samma pengar idag. Jag sålde själv en Trek 6500 av årsmodell 2008 förra året för 6.000:- (Den kostade mig 13.000:- ny, snyft). Bjud hälften och se vad säljaren säger, om han säger nej finns det gott om andra cyklar därute.
Tyvärr så hittar jag ju inga cyklar, är lite desperat. Letar efter nåt i stil med kona kula, scott scale 50, trek 8500, eller typ cube reaction eller vad cubes heter.
Runt prisklasserna 7000:-
Vad kan jag kolla efter mer? Sitter och finkammar blocket och här men hittar fan inget.
Jag är ingen whiz på att hitta saker på nätet men generellt sett så behöver ju priset som säljaren vill ha, ha något att göra med till vilket pris varan till slut säljs. Ge ett skambud och se vad säljaren säger.
woods skrev:
-------------------------------------------------------
> Tyvärr så hittar jag ju inga cyklar, är lite
> desperat. Letar efter nåt i stil med kona kula,
> scott scale 50, trek 8500, eller typ cube reaction
> eller vad cubes heter.
>
> Runt prisklasserna 7000:-
>
> Vad kan jag kolla efter mer? Sitter och finkammar
> blocket och här men hittar fan inget.
Sugen på en Focus Killer Bee -08 medium, fint skick, en del bytta grejor. pm:a mig isåfall.