[Turtips] Gömmaren TTL

[Turtips] Gömmaren TTL
Provade denna idag. Bra dragning! Den här sick-sack-spången brukar jag tyvärr inte våga cykla utan rullar typ. Tiden 44 min 30 sek har stor kapningspotential. Körde fel rätt många gånger på grund av sega garmin. Var dessutom tvungen att inspektera droppet innan jag tog det.

[Turtips] Gömmaren TTL
flogned skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har
> garmin 310xt, kan man ladda in gpx?

Om det går, eller ej, borde väl framgå av buksanvisningen? Varför läser du inte i den?
Har du stulit klockan?

/Håkan

[Turtips] Gömmaren TTL
Manual i pappersform - ja, nånstans har jag den
Manual på nätet - googlade fram nu och ser den verkar inte kunna ladda in gpx:er

Tar gärna tips om hur man använder en gpx för att i skogen navigera ny led som inte är utmärkt och som man inte kört förut. Tråkiga anklagelser klarar jag mig utan :-)

[Turtips] Gömmaren TTL
flogned skrev:
-------------------------------------------------------
> Tråkiga anklagelser klarar jag mig utan

Anklagelser som du, tyvärr, förtjänade pga din egen formulering.

Men oavsett det så hoppas jag att du får en fin tur.
har du en smartfån som du kan har på styret (om du vågar) så finns det en hel del GPS-navigeringsappar.
Vilka som är bäst har jag ingen aning om eftersom jag (numer) har en Edge 1000 på styret.

/Håkan

[Turtips] Gömmaren TTL
Du kunde anklagat mig för lat som frågar ett forum istället för att googla, det hade varit fair. Men stöld njaaa.

Gömmarens svart/vita är ett alternativ som jag testat nåra gånger och som är uppmärkt, men minns nåra riktiga surhål som jag föreställer men är lite väl blöta just nu på våren. Men om nån kan Gömmaren TTL hänger jag gärna på en happyride där :-)

Tillbaka
Topp