Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:Grattis! Bådar gott inför OS :)
Hon får väl nästan ses som Sveriges största medaljhopp!
Crossmax sa:Får hon inte ställa upp i elitklassen menar du?
Inte för att jag har superkoll på hur det fungerar men i cyclocross VM valde exempelvis Wout Van Aert (som vann) att ställa upp i elit trots att han kunde kört i U23. Enda begränsningen som jag förstod det då var att när man väl valt att ställa upp i elit en gång får man inte längre gå tillbaka till U23 oavsett om man fortfarande kvalar in åldersmässigt. Är det annorlunda inom MTB menar du?marr sa:På vm får man inte köra elit om man är u23
larsaw sa:Hon får väl nästan ses som Sveriges största medaljhopp!
Mayhem sa:Inte för att jag har superkoll på hur det fungerar men i cyclocross VM valde exempelvis Wout Van Aert (som vann) att ställa upp i elit trots att han kunde kört i U23. Enda begränsningen som jag förstod det då var att när man väl valt att ställa upp i elit en gång får man inte längre gå tillbaka till U23 oavsett om man fortfarande kvalar in åldersmässigt. Är det annorlunda inom MTB menar du?marr sa:På vm får man inte köra elit om man är u23
singletrack sa:2 guld till Falun nu va? Starkt jobbat..
Crossmax sa:Grymt kul! Grattis Jenny! Någon som vet varför hon valde att ställa upp i U23 istället för vanliga damelitklassen?