Niklasberglund
Aktiv medlem
Ultra i Sverige mot RAAM-kval
Kort kisspaus efter Rockhammar, visuell kontakt med Peter innan stopp.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Ultrabra jobbat av Jenny, Peter och Anders med team!
GoranS sa:Grattis till väl genomförda insatser till alla tre som åkte.
Misstänker att ultracykling aldrig kommer att bli någon stor grej i Sverige, men kul att landet i alla fall finns på den kartan. Kanske kan ge något fler svenskar på RAAM också vad det lider?!
GoranS sa:Det som jag tror kan verka återhållande är inte cyklandet i sig utan behovet av ett crew (och bil). Men jag har inget emot att bli motbevisad på denna punkt.
neron sa:Hittade reglerna.. Följebil är definitivt ett hinder för egen del, men det vore sjukt kul att köra någon gång.
Bengt-re sa:neron sa:Hittade reglerna.. Följebil är definitivt ett hinder för egen del, men det vore sjukt kul att köra någon gång.
Går säkert låna/hyra bil för evenemanget.
neron sa:Bengt-re sa:neron sa:Hittade reglerna.. Följebil är definitivt ett hinder för egen del, men det vore sjukt kul att köra någon gång.
Går säkert låna/hyra bil för evenemanget.
Om jag frågar min fru snällt så kanske jag får låna bilen :-) Sen ska jag bara övertala någon att köra den också
ohellstrom sa:Det verkar huvudsakligen vara en succé för premiären på SUB610.
Får väl se om man kan skramla ihop:
- en ledig helg
- en bil
- ett team
till nästa upplaga.
Bra jobbat alla!
ohellstrom sa:ohellstrom sa:Det verkar huvudsakligen vara en succé för premiären på SUB610.
- en ledig helg
- en bil
- ett team
till nästa upplaga.
Bra jobbat alla!
Har eventuellt rekryterat min fru till teamet så isåfall finns en vakans som barnvakt :)
Ah, mycket som kan komma emellan såklart men det vore onekligen kul att prova på detta format - slimmad cykel och klädsel kombinerat med minimal stopptid.
Vi får väl se till våren om jag verkligen går på jakt efter ett team.
neron sa:
Azog sa:neron sa:
Kul!
Fast han verkar inte direkt ha fått mersmak.. ;)
Bengt-re sa:Azog sa:neron sa:
Kul!
Det kommer. Att han säger sig aldrig villa göra om det betyder bara att han gav allt!
ohellstrom sa:Bengt-re sa:Azog sa:neron sa:
Kul!
Det kommer. Att han säger sig aldrig villa göra om det betyder bara att han gav allt!
Att säga "aldrig igen" är det absolut säkraste tecknet på att vederbörande kommer göra det igen :)
Bengt-re sa:ohellstrom sa:ohellstrom sa:Det verkar huvudsakligen vara en succé för premiären på SUB610.
- en ledig helg
- en bil
- ett team
till nästa upplaga.
Bra jobbat alla!
Har eventuellt rekryterat min fru till teamet så isåfall finns en vakans som barnvakt :)
Ah, mycket som kan komma emellan såklart men det vore onekligen kul att prova på detta format - slimmad cykel och klädsel kombinerat med minimal stopptid.
Vi får väl se till våren om jag verkligen går på jakt efter ett team.
Du verkar ha fysik och pannben för jobbet. 19 timmar? ☺
kitzblitz sa:Oscar: jag kan ordna excellbladet om du vill?
Henrik_E sa:Har man klarat detta är man väl tvungen att köra RAAM också?
ohellstrom sa:Henrik_E sa:Har man klarat detta är man väl tvungen att köra RAAM också?
De tre pionjärerna slipper ju detta dilemma eftersom åtminstone årets upplaga inte var "Official Qualifier".
Jag vidhåller för egen del att jag har för lite tid och för få vänner för att köra RAAM... Kanske kan ekvationen gå ihop för en långhelg kring Köping :)
GoranS sa:ohellstrom sa:Henrik_E sa:Har man klarat detta är man väl tvungen att köra RAAM också?
De tre pionjärerna slipper ju detta dilemma eftersom åtminstone årets upplaga inte var "Official Qualifier".
Jag vidhåller för egen del att jag har för lite tid och för få vänner för att köra RAAM... Kanske kan ekvationen gå ihop för en långhelg kring Köping :)
Tidsbristen löses genom att cykla fortare. Först med sub-1-vecka vore väl ett bra mål!?Och bristen på crew borde väl lösa sig av sig själv om du utlovar en sådan snabb tur. Jag menar, vem vill inte sitta i bilen och bevittna något så storslaget?