Umeå-tråden

Umeå-tråden
Spår från gårdagen:
2010-07-13.jpg ht=593

Senast redigerad av en moderator:
Umeå-tråden
Happ, jag cyklade själv.
Någon som är sugen idag då?

Är det någon kvar i stan som kör racer? Vädret på lördag ser grymt lovande ut för en riktigt saftig tur, jag kan ifs tänka mig en episk mtb-tur annars också.

Umeå-tråden
Hörru. Om du inleder frågan med en negation sådär, kommer du ju inte att locka med dig någon! Med det sagt, så är jag förstås ultrasugen. Jag hade dock tänkt begränsa mig till ett eventuellt trainerpass i källaren, buuhuu.

Umeå-tråden
Jon_F_B skrev:
-------------------------------------------------------
> Hörru. Om du inleder frågan med en negation
> sådär, kommer du ju inte att locka med dig
> någon! Med det sagt, så är jag förstås
> ultrasugen. Jag hade dock tänkt begränsa mig
> till ett eventuellt trainerpass i källaren,
> buuhuu.

Får du in armen i en påååck-väst tror du? Annars packar jag ner den i en flyttlåda nu :)

Umeå-tråden
Jon_F_B skrev:
> Hörru. Om du inleder frågan med en negation
> sådär, kommer du ju inte att locka med dig
> någon! Med det sagt, så är jag förstås
> ultrasugen. Jag hade dock tänkt begränsa mig
> till ett eventuellt trainerpass i källaren,
> buuhuu.

Sant, tänkte inte på det. Jag får väl rulla själv då, risken finns att jag rullar förbi dig och tigger en kopp kaffe

Umeå-tråden
Love, Just ja det var det där också. Eftersom att det inte blir något mer mtb-åka för mig i år, så struntar jag i att köpa eller prova några skydd. Tack ändå. När drar du till GBG förresten?

Martin, Jag är hemma större delen av dagen. Det är bara att komma förbi!

Umeå-tråden
Jon_F_B skrev:
> Love, Just ja det var det där också. Eftersom
> att det inte blir något mer mtb-åka för mig i
> år, så struntar jag i att köpa eller prova
> några skydd. Tack ändå. När drar du till GBG
> förresten?
>
> Martin, Jag är hemma större delen av dagen. Det
> är bara att komma förbi!

Bra plan! Spara cashen..
Jag drar på onsdag, dvs typ jättesnart.

Umeå-tråden
Vädret verkar vända till det bättre och är lagom blåsigt för att myggen ska hålla sig undan. Jag tänker bege mig in kring Grössjön om ett tag för att cykla några timmar (jag kör rätt lugnt tempo).

Någon som vill hänga på så hör av er antingen här eller på tel i profilen.

// Richard

Umeå-tråden
Trevligt! Jag startar från Gimoborg, det är väl i princip på vägen för dig och väldigt nära infarterna till skogen, så om vi ses på vägen utanför blir det säkert bra. Jag är redo och vid busshållp. Porfyrvägen kl 14.

// Richard

Senast redigerad av en moderator:
Umeå-tråden
Sorry spectralen, jag vilade idag.

Imorgon är det tisdag, någon som är sugen på tisdagsride? Jag föreslår Tavelsjöleden till hamptjärnsstugan bara för att ha sagt något, andra förslag?

Umeå-tråden
Jag vill nog inte heller transportcykla till Nyköping, men jag kan tänka mig att ta bilen till regementet ikväll. Fler än jag och marran som sluter upp??

Umeå-tråden
Vilken tid som helst funkar för mig, men helst innan eller efter middagstid (17-18). Jag är lite sugen på att cykla runt Bäcksjön, det är ca 8km. Tyvärr blir det ju en del transport från stan för att ta sig dit... men jag måste ändå in på Coop en sväng, så därifrån kan man få lift.

Umeå-tråden
Blir tight att hinna tillbaka innan 18 om vi far 16, och mycket tidigare kan vi ju knappast köra...
Bäcksjön kändes sådär, transporten hem känns lite seg med tanke på att jag har lillhojen.

Så det lutar åt regementet, vi får väl ses efter middagstid då, hinner du till 18 eller ska vi dra senare?

Umeå-tråden
Fin tur igår, men lite tunn uppslutning. Någon som är sugen på att dra en sväng i eftermiddag? Jag vill nog vara hemma innan 7 så start senast 4, gärna tidigare

Umeå-tråden
är sugen på en tur jag med

ett litet problem bara, var nått jävla snille som tycker det är så jobbigt att gå upp 6:30 att han/hon/det tyckte alla andra i huset också skulle vakna samtidigt genom att spela hög musik, igår var det samma sak men då lyckades jag somna om och hoppades nån annan sagt till, men idag lyckades jag inte somna om, när jag gick dit för att säga till stängdes musiken av men trots att jag stog kvar länge och ringde på igen öppnade ingen.

jag är för trött för att orka med en tur i nuläget, speciellt om jag ska försöka hänga med dig :), men ska försöka sova nån timme nu så kanske jag blir någorlunda pigg iaf, så om du orkar vänta och chansa så kanske jag kan hänga med runt 3-4 nånting

Umeå-tråden
Surt mave, ett extra växelöra är en bra grej att ha i väskan, det har man fått erfara då och då.

Nu är det snart helg, någon som vill cykla antingen i eftermiddag, lördag och/eller söndag?

Temperaturerna kryper neråt nu, perfekt för långa sköna mtb-dagsturer!

Umeå-tråden
Passar bra, formen borde vara hyffsad idag så vi kan ta en längre tur, typ tavelsjöleden eller nått, men vi kan bestämma när vi träffas, jag kommer till fontänen 3 eller?

Umeå-tråden
Nästan myggfritt igår, vi kunde sitta och löka hur länge som hellst utan att bli uppätna!

RIMG0242.JPG ht=544

Någon som är sugen på en tur idag? Ser nästan ut som racerväder, men mtb funkar också.

Umeå-tråden
marran skrev:
> Det är inte Robert, det är Trampbåt.
>
> Hr du någonsin sett Robert utan lycra och med
> plattisar? :)

Blev helt klart lite förvånad över skovalet och plattisarna :) My bad, heh...

Tillbaka
Topp