Klart du ska med!
Jag tänkte föreslå att vi ses vid MIT-fontänen på campus 1530 för att sen rulla ut mot travet, det tar typ en halvtimme. Alternativt kan man köra bil, jag har inte riktigt bestämt mig. Då slipper man transportcykla hem i kylan, kan vara skönt. Jag har två bilplatser iaf.
Slutliga mötesplatsen är grusparkeringen mitt emot travbanan.
Rundan kan läggas så det ges tillfälle att hoppa av om man känner hammarn komma. Sååå jävla snabba är vi inte heller, så det går nog bra. Policyn är att alla ska med, vi väntar alltid in.
Ang. Utrustning:
Jag brukar köra i kortärmad ylleunderställströja, yllekallingar, shorts, knäskydd, yllestrumpor och 5.10-skor, men det är många som har mer kläder än mig, tyå långärmat av ngt slag till exempel.
I övrigt så har jag vätskereygga med vatten, pump, slang och lite verktyg. En thermos kaffe tänkte jag nog slänga med också. Ett par snickers brukar hänga med också, det är skönt att veta att nödresurser finns att tillgå.
Så kör jag, men som sagt gör alla olika. Vissa har lycra och flaska på ramen, vissa har SPD-pedaler osv. Det enda du verkligen BEHÖVER är hjälm.