Under Cykelbyxorna?!

Under Cykelbyxorna?!
jag har storhandlat på willys i tempodräkt. de ni :) läskigt värre.

slappna av nu med era dåliga diskussioner. var och en efter egen smak.

Under Cykelbyxorna?!
Schysst rulle. Så ska en freeride kille se ut:-D
Vippbrädan såg hemsk ut!

the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Markus F skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Som hjälm ska jag ha en skogsarbetarhjälm med
> visir.
>
> Du menar som jag gör 2/5-delar in i denna lilla
> filmsnutt:
>
> ?
>
> Förvisso inga 501:or men likväl jeans.
>
> Carpe Diem!
> Fock the liquid picnic.

Under Cykelbyxorna?!
Jag gillar att cykla i långbyxor och vill inte ha korta cykelbyxor med blöja under ett par långa cykelbyxor utan blöja, speciellt inte nu på sommaren. Någon som vet var man hittar bra, tighta, gärna tunna, långa, snabba cykelbyxor med blöja? Benvärmare är inget för mig.

Under Cykelbyxorna?!
Om det duger med hängslebyxor? kolla på: http://www.cyclecomponents.com/cgi-...0&varumarke=000&Sort=A.Beskr&artgrp=258&avd=4

GIO120-2XL.jpg

Under Cykelbyxorna?!
"Någon som vet var man hittar bra, tighta, gärna tunna, långa, snabba cykelbyxor med blöja? Benvärmare är inget för mig."
Prov NewLine, helt perfekt och med blöja

Under Cykelbyxorna?!
Jag är sport cyklist jag brukar nog ha boxershorts under cykelbyxorna annars skulle snoppen gnuggas till BINGO you know ;) boxershortsen håller snoppen på plats hänger den löst där utan underkläder så varje trampning man tar/gör gnuggas ju snoppen mot tyget gnuggar den tillräkligt länge så blir det vått i cykelshortsen så joo jag har alltid boxers på den håller som sagt alt på plats snoppen hålls där den ska vara

Under Cykelbyxorna?!
Ni killar verkar ha det jobbigt.. Om man gifter ihop denna tråd med den här andra tråden http://happyride.se/forum/read.php/1/3346194
så är det tydligt att sportklädindustrin borde bli bättre på att förstå era behov och utveckla smartare produkter så att ni inte behöver lida i onödan (eller tvingas låna frugans plagg).

För övrigt tycker jag att några av förslagen från båda tråder är aningen roliga...

Under Cykelbyxorna?!
Lösningen är väl att tejpa fast allt som kan slänga runt. Dubbelhäftande är att föredra så kläderna också hålls på plats.

Tillbaka
Topp