Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På sida 16-17 får du i alla fall svar på hur du anpassar ett ställ för att monteras på andra sidan av bilen än det andra. Så du kommer åt låset lättare.Läser instruktionerna men de är definitivt inte perfekta.
Låser folk fast sina cykelställ? Jag har två stycken proride och har varken använt låsen till ställen eller de på cykelklämman.
Jo, det är klar att de är lättpplockade. Jag är nog bara tillräckligt glesbygdifierad för att inte bry mig om sånt. Jag har hört att folk i stan låser dörren efter sig även om de bara tänker vara borta några timmar. Stämmer det?Jag låser fast cykelställ. Cykelställ är dyra och enkelt att tar bort. Thules lås är enkelt att forcera, men jag skulle tänka att de blir svårtsålda med foecerade lås.
Pratar du om att låsa cyklarna, eller att låsa fast cykelstället på taket?Jag skall montera 2st Proride 598, skall båda låsenheterna peka framåt? Blir lite krångligare iom då måste man låsa från insidan.
Ungefär hur långt från sidan skall man trycka in en Proride?