n_andersson
Aktiv medlem
Vad gör regnet för banan på cykelvasan?
Nej fan är amatör pöbel så de blev 4.01 på min första cykelvasa. Trist när jag hade under 4 tim som mål??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cool vad körde du för däck bak? Skall man byta till mer dubbat tycker du?Var riktigt blött och halkigt på sina ställen. Värst var gräsytorna vid depåerna. Glad att jag valde att ha på bakskärm
Nåja, svaret är väl att arrangörerna kom på att folk inte vill smutsa ner sina cyklar så de drog om och byggde 4 meter breda spänger?Just nu är facit på frågan "Vad gör regnet för banan på cykelvasan?", ingenting.
Körde recon race 2.25 bak o fram. Hade nog inte skadat med lite grövre dubbar bak då jag fick sladd några ggrCool vad körde du för däck bak? Skall man byta till mer dubbat tycker du?
Handlar kanske inte så mycket om cyklingen som för upplevelsen, iaf inte för mig som kör första gången idag. Hade dock gärna sluppit regnet som precis kom men men, bara att bita ihop ?Var inne och letade starttider på CVs hemsida, råkade se vad det kostar och anmäla sig. Yeesh med resa och boende måste man verkligen att gilla och cykla grusväg!
Det är ju som att jämföra Spotify med en konsert. Det är ju folkfesten man vill åt.Var inne och letade starttider på CVs hemsida, råkade se vad det kostar och anmäla sig. Yeesh med resa och boende måste man verkligen att gilla och cykla grusväg!
Cyklar du mycket irl?:)Jag fattar inte. Varför kör dom utan framskärmar??? Älskar man grus- o vattensprut i ansiktet eller?
För att de inte får det?VARFÖR kör de inte grusvägcyklar?
För att de inte får det?
Ja i öppet spår får du det men inte i tävlingen…Va? Är det bara i öppet spår? Verkar vansinnigt med heldämpade härken och fem meter brett styre.
Ja, krullstyre är bara tillåtet i ÖS. Men du får köra utan dämpning och styre under metern i CV.Va? Är det bara i öppet spår? Verkar vansinnigt med heldämpade härken och fem meter brett styre.
Jo, fast helst med framskärm åtminstone. Ogillar grus mellan tänderna men vi är väl olika.Cyklar du mycket irl?:)
Såklart, har dock glömt att köpa chips@Manurhin2 Tittar du nudå? Mer misärvarning idag!
Men familjepizzan är framme?Såklart, har dock glömt att köpa chips![]()
Ja, krullstyre är bara tillåtet i ÖS. Men du får köra utan dämpning och styre under metern i CV.
Det nämndes tidigare i sändningen. Den går i alla fall i 55 km/h enligt ”cykelns” hastighetsmätare.Dom som filmar på eMTB måste köra med borttagen fartspärr. Aldrig att dom kan hålla den farten annars.
De nämnde i början av sändningen att elcyklarna är "trimmade" och att det lär vara okej då de kör på en "arena".Dom som filmar på eMTB måste köra med borttagen fartspärr. Aldrig att dom kan hålla den farten annars.
Det är viktigare att se cool ut än att det är praktiskt...Inte ens eMTBn kör med framskärm. Va fan är det med folk!?
Såg 1 framskärm i främsta damklungan. Ska leta efter fler...Det är viktigare att se cool ut än att det är praktiskt...
Tyvärr inte(ännu).Men familjepizzan är framme?
Vad åt du då till frukost?!Tyvärr inte(ännu).
Jo, jag vet att det knappt existerar men med tanke på vädret så trodde jag nog att det skulle vara några stycken i varje fall. Men det är väl ännu en grej som kan krångla antagligen.Skärm på xc är väl ganska nytt...
De här sysslar med idrott, inte nån fjompig skogsmulleverksamhet. Lite stänk i ansiktet är nog det minsta de bryr sig om.Jo, jag vet att det knappt existerar men med tanke på vädret så trodde jag nog att det skulle vara några stycken i varje fall. Men det är väl ännu en grej som kan krångla antagligen.
Duger gräddtårta?Vad åt du då till frukost?!
Peppis-möte skulle jag tro...Blir nog utvecklingssamtal för kamerahjulingen efter målgång.