Vad hände med emmer?

Vad hände med emmer?
Örjan Lax sa:
Tack, då vet jag. Bara att anmäla mig H. Och även du jonte. Kanske vore bäst för alla att även jag blev avstängd en månad? Eller för all framtid? Varför rapporterar ni inte mina inlägg, om ni nu tycker jag förpestar "ert" forum så jävla mycket.

Jo könsord och svordomar, det har ju aldrig hänt här förut liksom...

Eller så tar du till dig av det som flera påpekar och ändrar dig samt utvecklas som människa.

Vad hände med emmer?
Det togs ju upp att fd(?) Stasiagenter skyddas av Svenska regeringen. Det rann liksom bara ut i sanden, eller raderar moderatorerna alla inlägg om det och stänger av användaren? Skandal!

Vad hände med emmer?
Tourette verkar tyvärr vara ett konstigt överrepresenterat tillstånd på detta forum.
Det borde ju gå att hålla någorlunda god ton även om man inte är överens i alla sakfrågor

( dubbelpost, finns även i annan tråd...)

Vad hände med emmer?
jonte987 sa:
Verkar vara dåligt tryck i senaste köptråden. Ingen som är sugen på lite geo analys av instegscyklar antar jag?

meh.
Provade nåt mer relevant i den tråden. Finns en halv miljard asbra instegscyklar för 7-9.000 men det finns inget bra under 10.000 om du cyklat några år. Försökte återlansera den insikten :)

Vad hände med emmer?
plumse sa:
jonte987 sa:
Verkar vara dåligt tryck i senaste köptråden. Ingen som är sugen på lite geo analys av instegscyklar antar jag?

meh.
Provade nåt mer relevant i den tråden. Finns en halv miljard asbra instegscyklar för 7-9.000 men det finns inget bra under 10.000 om du cyklat några år. Försökte återlansera den insikten :)

Håller med men det finns några cyklar med ramar värda att uppgradera som man kan få för 10 + pedaler.

Vad hände med emmer?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp