Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag kör Hope som saknar sprutanslutning vid reservoaren överlåtar jag till någon annan att verifiera detta ?
På hope tar man ju bort bladdern för att montera locket med luftningsport på, så det skulle ju funka. Har inte havt isär den nyare generationens shimanobromsar, men jag misstänker att dem inte har bladder (skulle behöva vara väldigt liten isåfall)Gör inte det.
Det finns en bladder där inne som inte gillar undertryck.
Fråga mig inte varför jag vet det.
På en avid broms kan du göra så, men inte på en shimano. Kanske heller inte på hope. Jag har bara shimano i princip, men har mekat andra också.
//K
Bara gud kan rädda dettaGud, finns han?...?
Edit: blev precis träffad av blixten!
️
På hope tar man ju bort bladdern för att montera locket med luftningsport på, så det skulle ju funka. Har inte havt isär den nyare generationens shimanobromsar, men jag misstänker att dem inte har bladder (skulle behöva vara väldigt liten isåfall)
På hope tar man ju bort bladdern för att montera locket med luftningsport på, så det skulle ju funka. Har inte havt isär den nyare generationens shimanobromsar, men jag misstänker att dem inte har bladder (skulle behöva vara väldigt liten isåfall)