Vad jobbar ni med Happy-cyklister...

Hade du hängt med i religionskriget så hade du vetat det är EPOCH för det första OS:et som var skrivet i C :-)
OpenVMS kom väl lite senare än så?

C är definitivt språket för de hårda pojkarna som inte tycker att det gör ont när man skjuter sig i foten ;-)

Själv så jobbar jag som utvecklare. Huvudsakligen som klientutvecklare inom contact centers.

Åh, när jag jobbade på ett call center tyckte jag verkligen att våra klienter kunde behöva lite utveckling.

Eftersom jag är rätt liten brukar jag på helgerna få sitta i en sån där holk utanför McDolands restauranger. Jag tar upp beställningar som jag sedan telegraferar in till restaurangen. Det är kul. Nästa år ska jag få komma in och titta hur det ser ut i köket. De sa att de var tvugna att få något tillstånd från Hälsovårdsmyndigheten först. Jobbet känns utvecklande. Man får ha en kul grej i munnen så att rösten låter plåtig. När jag är klar går jag hem och äter mina Sobril-tabletter till middag. Sedan somnar jag. Jag drömmer om rosa grodor med choklad på som bor i gödselbrunnar.

Bilagor

• McDonald\'s%20Drive-thru.jpg
    McDonald\'s%20Drive-thru.jpg
    22.9 KB · Besök: 31
Nej du, den knappen går till ett låglöneland!

Uppenbarligen var man inte intresserad av det skrev:
-------------------------------------------------------
> Eftersom jag är rätt liten brukar jag på
> helgerna få sitta i en sån där holk utanför
> McDolands restauranger...

Jobbar som Turbinoperatör i kontrollrummet på Forsmarks kärnkraftverk.
Leverarar just nu över 1000 MW till elnätet, så att ni ska kunna fortsätta surfa runt här på Happy ;)!

Tillbaka
Topp