Vad jobbar ni med ?

Vad jobbar ni med ?
Doktorand i bioinformatik.

AWi: vilket företag? Nyfiken...

AWi Skrev:
-------------------------------------------------------
> > Projektledning och utveckling (mjukvara) på
> biotech företag i Uppsala ...

Vad jobbar ni med ?
KingFisher : Biotage heter vi numer. Resultatet av mergers mellan gamla Personal Chemistry (där jag började), Pyrosequencing och Biotage (USA baserat)

Vad jobbar ni med ?
Student på SU. Linjen? Multimedial Pedagogik-Teknik. 120poäng. Maximalt orponage och flümmichkeit.

Vad jobbar ni med ?
Har precis börjat mitt nya jobb på Malmö högskola. Jobbar som lärare på idr.vet. programmet och lärarutbildningen (idr.lärare). Föreläser om ledarskap och idr.psyk. Stressigt och supermycket att göra som på alla jobb antar jag.

Camilla

Vad jobbar ni med ?
Från Teknisk Fysik (180p) på KTH till Maskinteknik (180p) på LTH. Skönt att flytta hemifrån, även om alla nya utgifter har lett till en viss försämring av cykelhobby-finanserna. Men med rätt prioriteringar blir det nog bra med den saken. ;)

Senast ändrad:
Vad jobbar ni med ?
Jobbar som familjeterapeut inom barn och ungdomspsykiatrin i sthlm.
Så kom till mig om det blir konflikter kring cyklingens vara eller icke vara där hemma! :-D

Vad jobbar ni med ?
Säljer hjälpmedel för människor med funktionshinder, typ rullstolar, rollatorer och liknande för ett småländskt företag som heter Etac. Är gammal avdankad sjukgymnast. Och snälla, jag vill inte ha er som kunder!

Curt

Vad jobbar ni med ?
Är ung än så länge.
GÅr andra året på Natur Natur på gymnasiet, med snowboard som specialidrott, ingen elitsatsning, men ger 50 åkdagar / vinter gratis så. :)

Tillbaka
Topp