Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fundera på samma!Blast from the past! Någon som har erfarenhet denna?
![]()
Vajerklippare
Vajerklippare med låsbart grepp, retufjäder och plastöverdragna skänklar. Kapar vajrar utan att fransa upp ändarna.www.biltema.se
HjälpligtFundera på samma!
Funkar en sån även på höljen?
Jag har iofs en Knipex men den funkar på höljen. Kolla bara att klippstället är runt annars får du runda med en pryl e.d.Fundera på samma!
Funderade på Knipex 190 från Bauhaus alternativt men undrar hur stor skillnad mellan dem?Jag har iofs en Knipex men den funkar på höljen. Kolla bara att klippstället är runt annars får du runda med en pryl e.d.
Exakt. Läste dock ngnstans att folk skrev att Biltemas tappade skärpan efter några klipp. Därför kan det vara lönt i längden med kvalitet som Knipex. Positivt att de tillverkas i Tyskland!Kollar man priser på Knipex, känns det ju nästan lönt att chansa med Biltemas.
Fundera på samma!
Men Biltema lämnar ju 10 års garanti på den?Exakt. Läste dock ngnstans att folk skrev att Biltemas tappade skärpan efter några klipp. Därför kan det vara lönt i längden med kvalitet som Knipex. Positivt att de tillverkas i Tyskland!
Smart! Då klämmer man ju inte ihop höljet onödigt mycket.(ett tips jag läste någonstans är att ha en bit gammal vajer i höljet när man kapar höljet, eller yttersta biten av en för lång vajer)
Precis, du är ju inte så dum som man kan tro utifrån dina fotbolls- och hockeysympatier ?Smart! Då klämmer man ju inte ihop höljet onödigt mycket.
Men hur får man ur vajerbiten som då sitter kvar i höljet? Knuffar ur från andra hållet med en annan vajer?