Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Johnaldo sa:Före eller efter skatt?
Edit: en fråga till hen som skrev "två månadslöner"
Före / hin.
Husky sa:Raggamuffin sa:Johnaldo sa:Före eller efter skatt?
Före / hin.
Bra svar.....(undra hur mycket de e i kr)........Så mycket är jag inte villig att lägga. Fast det beror ju på vad man tjänar.....eller om man tycker det är väldigt väldigt roligt att cykla.
Manurhin2 sa:Husky sa:Raggamuffin sa:Johnaldo sa:Före eller efter skatt?
Före / hin.
Bra svar.....(undra hur mycket de e i kr)........Så mycket är jag inte villig att lägga. Fast det beror ju på vad man tjänar.....eller om man tycker det är väldigt väldigt roligt att cykla.
Relativt sett är ju 2 månadslöner lika stor del av inkomsten för alla oavsett vad man tjänar .
Långt över min budget också ....
Men oj vad jämställt! Själv har jag det svårt på den fronten. Måste nog kvotera in en racer när jag tänker på det.Razzr sa:En mtb för 43000:- och en racer för 43000;-
MitchRapp sa:11.000 kr för heldämp, 4000 kr HT
Köper hellre många än bra!
Alltid på rea!
+1 Jag avrundade skiljer 500:- på demSkogsgubben sa:Men oj vad jämställt! Själv har jag det svårt på den fronten. Måste nog kvotera in en racer när jag tänker på det.Razzr sa:En mtb för 43000:- och en racer för 43000;-
Johnaldo sa:Barometer sa:Jag har 29. Är jag överkvalificerad då?
I egenskap av TS bestämmer jag att ens egna subjektiva uppfattning får styra. Om du innerst inne anser att du är för fet för denna tråd ber jag dig vänligt men bestämt att lämna!
OBS! Ironi