Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:Köpte POC-knäskydd för nåt år sedan. De var inte omotiverat dyrare än likvärdiga konkurrenter. Jag är mycket nöjd med allt utom att en flärp för att fästa ett spännband har gått upp i sömmen.
Köpte en POC-hjälm (Trabec Mips) förra året. Den var dyr, men även där var den ungefär motsvarande pris som andra likvärdiga med Mips etc. Supernöjd.
Köpte nyss en POC Flow-tröja. Något dyrare än andra, men likvärdig med typ norröna. Känns extremt bra i materialet det lilla jag testat hittils.
NLC sa:Kallas inte det för "retro"?
Lulle sa:NLC sa:Kallas inte det för "retro"?
Shabby chic
Drosa sa:Måhända bra grejer i sig men hade de inte råd med någon annan än en gammal avdankad designer från volvo som arbetade på 80-talet? Cykelhjälmarnas 240=kantig och skittråkig design.
Tricky sa:Bra hjälmar, har POC Octal och Octal Aero. Dock tycker jag att deras landsvägsbibs lämnar mer att önska. Pad:en är mindre bra jämfört med Castelli eller Rapha (passar kanske bättre). Har också en söm på framsida lår som gett skavsår vid regn.
Tröjan är en tröja så att säga...
bigmollo sa:Jag har en POC-hjälm och ett par POC-bibs. Hjälmen är skön och bra men byxorna är helt pissvärdelösa. Överprisad dynga. Kan knappt ha de när jag kör spinning. Fan vilken skit. Dyra och helt jävla makalöst svindåliga. Obekväm jävla skitblöja och sladdrigt jävla lycra. Det sitter en reflex i ryggslutet som lossnade efter första tvätten. Nu hänger det som ett urtvättat fisknät över röven. Helt värdelöst. Blir så förbannad när jag tänker på det så jag får mjäll. Nu är hela helgen förstörd bara för att jag började tänka på det. FAAAN!
Stream sa:POCs hjälmar ser ut som Playmobil.
rayy sa:bigmollo sa:Jag har en POC-hjälm och ett par POC-bibs. Hjälmen är skön och bra men byxorna är helt pissvärdelösa. Överprisad dynga. Kan knappt ha de när jag kör spinning. Fan vilken skit. Dyra och helt jävla makalöst svindåliga. Obekväm jävla skitblöja och sladdrigt jävla lycra. Det sitter en reflex i ryggslutet som lossnade efter första tvätten. Nu hänger det som ett urtvättat fisknät över röven. Helt värdelöst. Blir så förbannad när jag tänker på det så jag får mjäll. Nu är hela helgen förstörd bara för att jag började tänka på det. FAAAN!
Poc har aldrig någonsin nekat en reklamation, oavsett anledning, för mig. Så klaga åt POC 'mollo så löser dom säkert det där!
SafeSurfer sa:rayy sa:bigmollo sa:Jag har en POC-hjälm och ett par POC-bibs. Hjälmen är skön och bra men byxorna är helt pissvärdelösa. Överprisad dynga. Kan knappt ha de när jag kör spinning. Fan vilken skit. Dyra och helt jävla makalöst svindåliga. Obekväm jävla skitblöja och sladdrigt jävla lycra. Det sitter en reflex i ryggslutet som lossnade efter första tvätten. Nu hänger det som ett urtvättat fisknät över röven. Helt värdelöst. Blir så förbannad när jag tänker på det så jag får mjäll. Nu är hela helgen förstörd bara för att jag började tänka på det. FAAAN!
Poc har aldrig någonsin nekat en reklamation, oavsett anledning, för mig. Så klaga åt POC 'mollo så löser dom säkert det där!
Jag råkade tappa sonens trabec hjälm i en stentrapp. Oturligt nog landa den på en vass kant med nackspännet som sprack. Jag frågade poc om man kan köpa ett nytt spänne men de skicka ett spänne gratis, inte ens frakten beövde jag betala. Blev nästan lite rörd av den goda servicen. Mycket nöjda är vi med hjälmen också.
pennan sa:Eftersom poc och scf har en del ihop så är det fullt legalt att peta in en pinne i hjulet på poc åkare.
Bengt-re sa:pennan sa:Eftersom poc och scf har en del ihop så är det fullt legalt att peta in en pinne i hjulet på poc åkare.
Det är en god anledning att hålla sig borta från POC. Om inte vittnar det om dålig smak att sponsra ett så dysfunktionellt förbund. Jonas Sjögren skulle väl vara smart med gedigen mediaerfarenhet?